Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Western-klubber.
Forfatter: 
Dato:  10-10-2004 11:57
Hej alle westernfolk! :-)

Jeg ville bare høre, om nogen af jer derude, kunne give mig et 'link' til en god western-klub på Amager el. der omkring?! (Jeg bor selv på Amager, i starten af Kongelunden.)

Jeg vil meget gerne igang med noget western, og jeg vil helst lære det 'korrekt'.

- Så det ville bare være helt perfekt, hvis der kom nogle gode svar på denne tråd :-)

Mvh
Natacha :-)
0
0
Svar på denne tråd

Amager Western Riders
Forfatter: 
Dato:  10-10-2004 12:31
Hej Natasja,

Ude på Tømmerupvej holder AWR Amager Western Riders til dem skulle du måske lige besøge.

Knus
Vivi
Rør ved mig så jeg ved jeg lever {> undefined
0
0
Svar på denne tråd

Amager Western Riders
Forfatter: 
Dato:  10-10-2004 12:41
Hej Vivi!

Ja, jeg har godt hørt om Amager Western Riders, og har overvejet at aflægge dem et visit.

Tak for det! :-)

Mvh
Natacha
0
0
Svar på denne tråd

Hej Natacha
Forfatter: 
Dato:  12-10-2004 08:20
Du kunne eventuelt komme forbi søndage ved 15-tiden. Der har vi legestue, hvor vi hjælper hinanden med at evt. rette i hinandens fejl og i det hele taget bare hjælpe og sludre med hinanden. Vi ligger så på Nøragersmindevej og ikke Tømmerupvej. Du skal være så velkommen. Du kunne også ringe til vores kasserer (kig på vores hjemmeside www.awr.dk) og blive meldt ind, så får du vores klubblad 4 gange om året. Det koster kun 100,- om året for unge under 18 år.
{> Lykkelig ejer af dejligt paint-føl - se billeder på præs. {>
0
0
Svar på denne tråd

Til Mie
Forfatter: 
Dato:  13-10-2004 22:06
Hej Mie.

Okay, tak for det :-)

Jeg vil prøve at se, om jeg evt. kan komme og se, hvad I laver.

Mange tak!

Mvh Natacha :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider