Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

huhei hvor er køerne?
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 19:59
ja - jeg har fået låne en dejlig westernhest fram til neste sommer - hesten er rigtig god til køer...

hm - ´det vil jeg gerne lære - hvordan kom i gang med køerne? - jeg har taget undervisning hos uwe og paladini i ca 5-6 måneder sidst år og det ser svært og rigtig sjovt ud at fange køerne så fortæl lige hvordan i kom igang.

Hesten kan - hun er god - men jeg kan ikke....

Hesten heder Sille og det er Dan Ib Carlsens hest
0
0
Svar på denne tråd

Jensens cowhouse
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 20:23
Hej

Et rigtigt godt forslag indenfor overskuelig afstand er:

http://www.jensenscowhouse.dk

I give.

Ring til Mulle og hør hvornår der næste gang er "ridsammen dag med kvæg"

hilsen John
0
0
Svar på denne tråd

hejsa john
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 20:32
tak for tips! hvad med dig JOhn - fanger du køer?
hvem under viser på Jensens cowhouse?
0
0
Svar på denne tråd

Ja hvis jeg kan komme til det
Forfatter: 
Dato:  09-10-2004 23:02
Hej Stina

Ja fanger og fanger :-P

Jeg deltog i Per Beinovs mindeværdige Cattle and roper clinic hos Jensens Cowhouse her i Marts måned, og jeg var tilmeldt Pers Cattle drive der skulle have foregået på en øde ø i september (men som desværre blev aflyst HULK :{-( :{-( :{-()

Så jeg vil gerne fange køer, men mulighederne er ikke så store, men jeg har luret lidt på de der rid sammen dage hos Mulle, men det er ikke rigtig blevet til noget endnu.

Hvad angår kvæg træning, så har jeg set at Mulle havde lavet en træningsdag med Brian Kronborg (se et indlæg lidt nede af siden), men det blev aflyst p.g.a. ringe tilslutning.

Mit eget niveau er afgjort på hygge western niveau, med masser af ture i naturen - Randbøl hede og Frederikshåb plantage er nogle af favoritterne.

Hilsen John
0
0
Svar på denne tråd

Misforståelse
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 08:28
Rigtig ærgeligt at det blev misforstået mht. denne weekend hos Jensens.

Søndag underviste Brian Kronborg, det blev ikke aflyst.

Det der var ringe tilslutning til var arrangementet den 9., altså om lørdagen, det var en dag med sjove anderledes klasser. Klasserne lød rigtig sjove, så jeg var træt af ikke kunne starte selv.

Men ring da til Jensens og hør om der er arrangeret noget fremover.

If you're not making dust - you're eating it!
Kik min hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

Hej Stina
Forfatter: 
Dato:  11-10-2004 23:09

Nå så det er Sille du har lånt!
Du skal bare sætte dig op og holde godt fast!,så skal hun nok lære dig hvad det drejer sig om ;-D

Nej pjat, men for nogle år siden ,da jeg stadig var dressurrytter,var jeg på besøg i hytten for 1 gang...

Jeg havde været i skoven på en lånt hest, og da vi kom tilbage synes hyttens gæve cowboy'der (Dan Ib og Kurt) at jeg skulle prøve noget rigtig ridning.....
Så de fik mig smidt op på Sille-og så fik jeg ellers ridetur!!!
Det var en sand fryd af sidde på hende og følge med, hun kunne lige vise mig hvad det hele drejede sig om!!
-ja jeg behøver vel næsten ikke at fortælle at fra den dag var det western der var sagen!!

held og lykke med hende- hun er en dame med spræl i :-P

Mvh Hotbandit!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider