Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og overvære et western stævne - er der nogen der kan henvise mig til nogle steder i nærheden af Roskilde?
Lidt ærgeligt at DM var i Ikast og at jeg ikke kunne tage afsted den weekend, ellers kunne jeg godt have fundet på at være taget derover.
Grunden er at jeg finder den form for ridning uhyrer interessant og spændende og har da leget lidt med tanken om at prøve at uddanne min unghest i denne stil.
Kan den typiske engelske ridning nemt kombineres med western stilen - for mit hjerte banker trods alt højest for denne stil, endnu:-)?
Hvor starter jeg henne - hvor er det muligt at indhente undervisning, viden, også i nærheden af Roskilde.
På forhånd tak.
Mvh. Louise S.
Husk - Venskab og Blomster Skal plejes for at vokse
Der er ikke nogen steder lige omkring Roskilde men nede ved Haslev holder klubben BHWR til hos Alahambra Painthorses og oppe nord for Holbæk er der HCWR som holder til ude på Tuse Creek. Derudover er der DLWR men hvor deres faste tilholdssted er ved jeg ikke men deres sommershow holder de oppe ved Frd.sund.
2 af mine staldkammerater får undervisning af Westerntræner Anni Johansen, det foregår i Kattinge en spytklat fra Roskilde...
De skal ganske snart starte op med undervisning efter pause, forstår jeg???
Men de må lige selv på banen med tidspunkter osv...
Op af stolen Louise H!!!