Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Stævner - hvor henne??
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 15:00
Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og overvære et western stævne - er der nogen der kan henvise mig til nogle steder i nærheden af Roskilde?
Lidt ærgeligt at DM var i Ikast og at jeg ikke kunne tage afsted den weekend, ellers kunne jeg godt have fundet på at være taget derover.

Grunden er at jeg finder den form for ridning uhyrer interessant og spændende og har da leget lidt med tanken om at prøve at uddanne min unghest i denne stil.

Kan den typiske engelske ridning nemt kombineres med western stilen - for mit hjerte banker trods alt højest for denne stil, endnu:-)?

Hvor starter jeg henne - hvor er det muligt at indhente undervisning, viden, også i nærheden af Roskilde.

På forhånd tak.

Mvh. Louise S.

Husk - Venskab og Blomster
Skal plejes for at vokse
0
0
Svar på denne tråd

hej Louise.
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 19:32
Der er ikke nogen steder lige omkring Roskilde men nede ved Haslev holder klubben BHWR til hos Alahambra Painthorses og oppe nord for Holbæk er der HCWR som holder til ude på Tuse Creek. Derudover er der DLWR men hvor deres faste tilholdssted er ved jeg ikke men deres sommershow holder de oppe ved Frd.sund.

Rigtige mænd rider western

Billeder fra Hedelandstur Sept. 2003
" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
0
0
Svar på denne tråd

kig ind på
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 21:35
DANSK WESTERN FORENING

Der kan du under aktiviteter se de stævner oa deriblandt weekendkurser, hvor du har mulighed for at komme og kigge!
MH CMN

Nyopdateret Hjemmeside - Nu også med Salgsheste!
>WESTERN CONSULTS
0
0
Svar på denne tråd

stævner
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 22:54
hej louise der er klub stævne
den 23 og24 oktober på tuse creek ranch ved holbæk
det plejer at være god underholding
0
0
Svar på denne tråd

Roskilde...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2004 23:29
2 af mine staldkammerater får undervisning af Westerntræner Anni Johansen, det foregår i Kattinge en spytklat fra Roskilde...
De skal ganske snart starte op med undervisning efter pause, forstår jeg???

Men de må lige selv på banen med tidspunkter osv...
Op af stolen Louise H!!!

kh Anja
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider