Da mange af jer har været så søde at henvise ryttere til John for undervisning på vore heste, vil jeg også her gøre opmærksom på at det ikke mere vil være muligt at få undervisning på vores heste.
For de som allerede rider her, gør vi opmærksom på at sæsonnen snart er slut og undervisning på vore heste slutter 1 september.
Fremover vil det være muligt at få undervisning på jeres egne heste, samt at få heste i tilridning og træning.
Hilsen Lone og John.
Jamen du er meget velkommen.
Jeg skriver om VM på vores egen hjemmeside en af dagene, men her et kort resume.
Det gik godt til VM, ment sådan at teamet kom blandt de 10 bedste og gik i finalen. Det var ellers tæt ved at vi var bange for Tocqui, for han fik transportsyge på færgen og kørte kun på halv kraft alle dage, bortset fra den sidste hvor han var nogenlunde på toppen. Han var ret stiv og ville ikke roll backs og tændte slet ikke på kvæget som han plejer.
Ydermere fandt vi da det blev lyst den først morgen ud af at han delte fold med en rød hyldebærbusk, som bestemt ikke er helt ufarlig, og med tocquis madglæde, frygtede vi at han havde spist af det, men med en dyrlæge i lejren, var vi heldigvis under kompetent opsyn, og blev ikke syg af den grund. Men færgen springer vi over næste gang og tager broen.
Holdet havde slet ikke trænet sammen i forvejen, men var nogle af de som red pænest, hvilket heldigvis var kendetegnet for mange af danskerene.
Det var en fed weekend. Der var mange deltagere, og masser af publikum og god stemning. Vi fik mødt en masse søde mennesker og havde en herlig fest lørdag aften hvor vi fik danset med Burning boots danserne fra Hjortshede, som var skidegode og de kunne noget man ikke så tit ser....de smilede og lagde masser af følelser i dansen. Man kunne sgu se at de kunne lide det. De var kanongode.
Herlig lang weekend. Jeg glæder mig til at få mine billeder derfra idag.
Du kan bare ringe på et tidspunkt.
Hilsen Lone.
HUSK at i stadig kan komme hvis i kan få kørt jeres egen hest.
En af grundene til at vi stopper er tidspres og det at vi har mange mål med ejendommen, men bestemt også med egen ridning, og Tocqui er begyndt at få sin helt egen mening om tingene. Der er nok for mange forskellige som rider ham og ydermere har John nok at gøre med Jack, samt at vi nu begge er igang med hoppen, så det kniber med at John selv får redet tocqui ordentligt og irettesat ham når han bliver en bandit.
Derfor har John spurgt om jeg vil "overtage" ham mens de andre bliver redet op, og så øve ham i ko til DM næste gang og VM i 2006 i Holland....og DET vil jeg jo rigtigt gerne. Altså er det bedst at tage ham ud af undervisningen. Håber selvfølgelig også at få de andre heste med.
Vi snakkes ved senere.
Hilsen Lone.