Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

så er det ved at være tid...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 14:28
...til at forlade lille Danmark. I morgen flyver jeg fra Billund lufthavn kl 7.45 mod London og derfra mod Dallas. Jeg bliver hentet i lufthavnen af Joe Hayes, og så køre vi mod Gainesville, som ligger i westernridningens centrum.

Jeg glæder mig helt utrolig meget. Det er en lang drøm der bliver virkeliggjort. jeg har stadig ikke hel fattet at det virkelig er sandt, så jeg går hele tiden op for at se at min kuffert virkelig står pakket og parat til at tage afsted.

Jeg er ikke klar over om der er internet i min lejlighed, men jeg håber på at det er muligt lige at skrive en hilsen herinde en gang imellem. Nu har jeg trods alt fuldt med i alt hvad der er sket herinde i fire år, og også en gang imellem skrevet min mening, så vil det være underligt hvis jeg ikke længere kan følge med...

Jeg vil lige ønske jer allesammen held og lykke med det I har gang i (føl, tilridning, køb af udstyr, shows mm) og så glæder jeg mig til at komme tilbage i 2005 for at deltage i nogle flere shows og gense jer igen.

Hilsen Anita
0
0
Svar på denne tråd

go' tur Anita
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 14:42
Og kom nu hjem med en masse nye fiduser i bagagen til dine spændte naboer.

Hilsen john
0
0
Svar på denne tråd

Rigtig go tur Anita
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 14:50
Ønskes du af os fra Fjordvang - alle tre, Pia, Djoker og mig.

Hilsen Claus

www.dlwr.dk
0
0
Svar på denne tråd

Kæmpe KRAM...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 14:56
...fra mig - endnu engang!!!

Har jo sagt farvel - men kommer sgu til at savne dig dig tøs!! :{-(

Pas rigtig godt på dig selv og pas på at alle cowboy'erne ikke overfalder dig når de ser sådan en smuk dansker :-P

Glæder mig til at høre om alle dine oplevelser...og husk nu at hænge din koala op i forruden på din truck ;)

Alt for mange store kram og lykke ønskninger fra mig....

Med Venlig Hilsen
Trine Søeberg

Deltager ved Youth World Cup Juni/Juli 2004
Læs mere på min hjemmeside Trine Søeberg
0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke overthere
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 18:18
Pas nu godt på dig selv og sørg nu for at finde et hul til internettet og send en hilsen så vi andre misundelige mennesker kan følge lidt med i hvad du går og laver... ;-)

Rigtige mænd rider western

Billeder fra Hedelandstur Sept. 2003
" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
0
0
Svar på denne tråd

god tur Anita
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 12:07
God tur derover.

Gad godt at det var mig...... Men så skulle man jo nok ikke have 4 heste gående herhjemme. Jeg er sikker på at du får den fedeste oplevelse, skriv endelig til os undervejs :-)

-Randi
3T-Equestrians
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider