Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Hvilken sadel er dette?!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2004 13:19
Jeg har en western sadel. Og udover at jeg ikke kan finde ud af at trave i den [plads til forlegen smiley] er jeg vældig glad for den. Eller rettere sagt, min hest er vældig glad for den. Hun vil allerhelst have westernsadel på og bryder sig slet ikke om dressursadler. :P

Nok om det.

Sagen er, at jeg ikke ved, hvad det er for en sadel. Det åbenlyse er jo, at det er en "no name" sadel, da den intet mærke har - klart nok. Men er der nogen, der ellers kan fortælle lidt om den? Den er med træbom, hvis det er en nyttig information.

Og den ser sådan set ud til at være god kvalitet, ihvertfald i forhold til den tidligere jeg havde (med plastikbom).

Her er et par billeder:

*Man skal ikke kaste med askebægre,
hvis man selv bor i et skodhus!* © VKH
Klik: Ibriiz Arabians!

1 stk. lækker dressursadel sælges. Se min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg håber du har købt den billigt!!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2004 13:39
Den sadel du har er en af de rigtig billige i "Harald Nyborg" klassen, så jeg håber at du har købt den billigt!!!

Jeg kan godt forstå at du ikke kan trave i den. Det vil jeg heller ikke kunne!

At din hest synes tilfreds med at have den på er dit held!

Hvis du gerne vil ødelægge din ryg og hestens, ja så skal du endelig fortsætte med at ride i den.

Hvis jeg var dig vil jeg skynde mig at kigge mig om efter en anden. Få en kyndig til at hjælpe dig med at finde en god sadel, som passer både til din hest og til dig. En som du sidder godt i og ikke mindst kan trave i.

En god sadel at starte med kan være en Circle Y park & trail sadel, hvis den passer hesten.

0
0
Svar på denne tråd

Uha, kan
Forfatter: 
Dato:  15-07-2004 13:52
...jeg kan kun give Anni ret. De fås ikke meget dårligere. Jeg ville hverken byde bagdelen eller hesten den. Håber at du har held til at finde en anden til en rimelig penge.
Hilsen Lone.
LUCKY WESTERNHORSES
Western i Glumsø

Westernudstyr
Westernudstyr købes og sælges
Bl.a 2 sadler til salg
0
0
Svar på denne tråd

Bare rolig
Forfatter: 
Dato:  15-07-2004 14:02
Jeg har kun redet i den et par gange - og altså kun i skridt på hende. Jeg travede i den på en anden hest. Jeg rider heller ikke i den nu, men i en springsadel (indtil hun får sig selv overbevist om, at dressursadler ikke er farlige ;)).

Faktisk hænger den bare i mit sadelrum og "kigger" nu, men det er nu rart nok at vide hvilken sadel det er, man sådan har hængende - så tak for jeres svar. Og nej, jeg har ikke givet ret meget for den. :)

Og skulle jeg købe ny westernsadel er en Cirkle Y et godt bud - jeg elsker de sadler. :D

*Man skal ikke kaste med askebægre,
hvis man selv bor i et skodhus!* © VKH
Klik: Ibriiz Arabians!

1 stk. lækker dressursadel sælges. Se min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Erfaringer...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2004 14:15
Min pony bryder sig heller ikke om dressursadler (eller engelske i det hele taget) Da hun blev tilredet i en der lå dårligt, så hun fik en MEGET øm ryg. (Det er kurreret, men mindet har hun stadig)

Nu har vi så fået en Circle Y Endurance.
Den er SUPER !

(Og med den kan vi skridte, trave, galopere og lave sjov)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider