|
|
| Ny disciplin |
| Forfatter:  |
AG PALADINI |
| Dato:  |
14-05-2004 13:31 |
|
Her i Brazilien har de flere discipliner som jeg ikke har hoert om foer, men som er meget publicum venlige......
5 BARREL RACING......
To ryttere starter samtidigt og loeber rundt om deres toender og skynder sig for at se hvem der kommer foerst til den sidste toende og ud af arenaen.....
Det er vildt, men det kraever et stort arena, og der er mange som ikke kan lide det fordi der er nogen som
ikke giver sig naar to heste er i kollision kurs.
mvh ariel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i næste weekend... |
|
|
...den 21 og 22 er der jo stævne i Næstved og der er polebending på samme maner.. Det hedder noget specielt.. glæder mig for sygt til at komme ned og starte det, det bliver voldsomt morsomt.. gad da også godt at prøve den slags der...
Forstår så bare ikke helt hvordan man skulle komme på kollisionskurs med den modsatte hest, for man skal jo være tæt på tønderne og det ser de der da ikke ud til at være?
-miki-Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de er paa |
| Forfatter:  |
AG PALADINI |
| Dato:  |
14-05-2004 20:24 |
|
vej ned mod den sidste toende og de skal krydse hinanden for at komme til den sidste toende.
Altsaa de har vaer de forste to toender for sig selv men for at komme ned til den "3" toende skal de krydse hinanden for at komme foerst til toenden, og saa ud til finale linien.
Haaber at jeg kan tage en god video af den naeste konkurrence saa skal du nok faa at se det.
mojn mojn Ariel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oki..... |
|
|
....på den måde, ja det kan vist godt gå hen og blive lidt drapeligt, men alligevel super sjovt...
-miki-Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet