Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Westernsteder i Roskilde-området?
Forfatter: 
Dato:  25-11-2001 20:59
Goddag, goddag!

Jeg spekulerer på om nogle af jer kloge hoveder sidder inde med brugbare oplysninger til en stakkels horsemanship-udsultet tøs?

Jeg er 23 år, har haft med heste at gøre siden 7-års-alderen. I perioder mere koncentreret end andre. Siden jeg var 13 har jeg på egen hånd arbejdet med hvordan kommunikationen hest/menneske imellem kunne forbedres, og for 3-4 år siden opdagede jeg nærmest ved et tilfælde at mine "selvopfundne" metoder med bla. meget arbejde fra jorden faldt fuldstændig i tråd med mange af de principper I bruger i horsemanship. Men jeg har brugt uforholdsmæssigt meget tid på at "opfinde den dybe tallerken" selv, og de sidste 3 år er nu gået med bar teori og tankespind, fordi jeg ikke har egen hest. Det ideelle setup vil være en "mentor" bosat i Roskilde-området 5-10 timer ugentligt i nogle måneder, men mindre kan gøre det. Jeg tænker at betalingen kunne falde i en kombination af mønt og arbejde?
Jeg har været til et par clinics med Paladini og Ute Lehmann, men savner en mere kontinuerlig indlæringsproces. Det skal i denne forbindelse tilføjes at havde Mr. Ariel Paladini ikke været bosat i Jylland var jeg efter clinic'en fulgt med ham hjem som en lille hund og havde lagt mig foran hans dør til han havde lukket mig ind! *GG*

Nå, men for at gøre en kort historie lang: Jeg sidder her i Roskilde uden hverken hest eller talent, men med en intens kærlighed til -og interesse for- heste og hesteadfærd.
Kan nogen hjælpe mig i min videre udvikling?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Westernsteder i Roskilde-området?
Forfatter: 
Dato:  26-11-2001 00:40
Det et jo ikke særlig nemt at svare på dit indlæg med sådan en
underskrift, men prøv;

Tuse Creek Ranch Tlf. 5947 2016 eller 5947 3019
Holbæk er jo ikke så langt væk fra Roskilde og Ditte og James
er MEGET dygtige trænere.

Der er også Anni Johansen som befinder sig mellem Køge og Roskilde, hun kører ud og træner folk, ring til 2072 7051
Hun er også en meget dygtig og erfaren træner.

Mange hilsner Conny Mearlyn Nielsen
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-11-2001 06:54
hmmmmmmmmmmmm undrer mig hvad Mary ville sige til det heheheheh, men mange tak for komplimentet, det må bestemt være fordi jg har nogle pæne heste hehehehe,

mvh ariel
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-12-2001 12:56
Hej,

Vi kan måske finde ud af noget samen ?

Jeg har heste nok, som trænger til træning, og jeg er ligeledes intereseret i undervisning. Så måske vi kunne få en underviser ud ??

Jeg bor 3 km fra Dyrskuepladsen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider