|
|
| Jeg kan ikke lige lade være |
|
|
Det her er min lille hest, som var lille bitte for ikke ret længe siden.....synes jeg.
En god veninde tog det her foto i lørdags og jeg synes bare at tiden er gået så stærkt. Den ene dag en baby og pludseligt kan man ride rundt på en stor hest.

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mummmms |
|
|
Altså B. Må lige sige det igen. "HVOR ER HAN LÆKKER".
Og hvor er det et kanon godt billede.
L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mangler ... |
| Forfatter:  |
Sanne_D_S |
| Dato:  |
22-03-2004 19:23 |
|
en klud så jeg kan fjerne mit savl.....
Lækker lækker hest du har..
Knuz Sanne
Er man tilpas cool skinner solen altid på én....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ajjh sikken en lækker hest |
Paulus |
22-03-2004 20:38 |
|
......
tillykke ... med skønheden
kh
paul
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wauuw... |
|
|
. mange hilsner
Rikke
Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning
Der er nye billeder af mine sorte perler - se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Taaaaaaak |
|
|
Skal I have.
Til Frieser1: han er født i maj 2001
Hilsen Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han er smuk |
|
|
ja jeg har altid kunne lide din hest Birgitte, der er bare noget over ham.
Min Appi, er på samme alder, men den halve tykkelse. Han motionerer simpelthen sig slank i folden.
Appaloosa 4 u 2 Jeanette Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dreamer er jo en steg..... |
Rebecca |
23-03-2004 08:57 |
|
Lige til at spise...hm hm
Han er dejlig Birgitte
Rebecca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo for pokker |
|
|
han er dejlig!!!
vi venter føl efter ham her om en mnd- så det bliver enormt spændende!
prøver dog at dæmpe mine forventninger lidt da det allerede er besluttet at den skal sælges 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt sikker |
|
|
lækker... lige til at spise ups..nej sorry Olsen.. og Rebecca du er også dygtig...måske du skulle tage kamera med når I kommer...jeg når dig ikke til sokkeholderne med det stykke isenkram..
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Yam Yam....Birgitte |
Jeanie |
23-03-2004 10:25 |
|
....Nu er jeg jo ellers total Travheste idiot..men jeg kaster mig i gruset for din skønhed , og indrømmer at HAN ER LÆKKER...wauw han er smart !!
Jeanie - Travfolk er fagfolk !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Birgitte, |
Q-Lover |
23-03-2004 10:33 |
|
Hvis han en dag mangler i stalden er det IKKE mig der har stjålet ham *griner*
Han er meget smuk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sussie.....du kan da også....folde dig ud |
Rebecca |
23-03-2004 10:38 |
|
Hej Sussie
Årrh jeg har da set nogle fine billeder af Noelle-pigen, og de andre Alpequartere...
Det er jo nemt når hestene ser så godt ud.... 
Du siger bare til, hvis dine fine heste skal foreviges!
Rebecca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til til |
|
|
hihi Rebecca.. har lige talt med hestene, de ville elske at blive stillet op... men jeg må vel have den store vaskebalje frem, hvis de skal være lige så rene som Dreamer... du er god til at strigle Birgitte, eller er det per ??
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sussie..... |
|
|
Herregud...lidt vand og en hårtørrer og så lige lidt showshine til sidst....så kan vi jo alle få vores heste til at se pæne ud..... 
Rigtige mænd rider western Billeder fra Hedelandstur Sept. 2003" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bilvask er svaret |
|
|
Paint heste er jo så rolige så jeg binder ham til anhængertrækket og så kører jeg ind til Statoil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyder da meget logisk... |
|
|
hvilken én bruger du så....børster eller højtryksrens ?
Med insektrens, varmvoks,hjulvask og undervognsskyld ?
eller tager du bare en taxa-vask til 35,-
og så husk et putte de dersens poser til vinduesviskerne over ørene på ham....
Kunne egentlig godt forestille mig at det bedste ville være når den store børste skal vaske "bagkofangeren og nummerpladen" 
Rigtige mænd rider western Billeder fra Hedelandstur Sept. 2003" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ÅHH..... |
Kanstrup |
23-03-2004 13:29 |
|
Jo han er F.... lækker og jeg er ellers ikke til de der plettet. Godt gået B, men hvordan faen får du alle de muskler frem ???
Og Jørn, jeg kan lige se det med vaskehallen, med poser på ørene og den store brede til bagdelen.
I har vel alle set K9, på dansk Hund og Mand imellem, hvor han sender sin bil med hund i vaskehal, det er et meget ømt syn.
Knuz Lotte
KV-Transport, vi klarer også transport af heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| eller.... |
|
|
haft ham med nede i træningscentret og pumpet ham op....hæhæ.
Man skal høre meget hva´ Birgitte ? Bare fordi man er smuk....øhhh har en smuk mand...øhhh hest !!
Knus Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sussie....Hvad med en |
Rebecca |
23-03-2004 16:33 |
|
Højttryksrenser ?????? Sådan en må Morten da have liggende....i bunkerne...hihi
Skal vi lige se vejrudsigten, det kræver altså helst at solen hænger på himlen...hvis dine vidundere skal i familiealbummet....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
|
|
hvad for nogle bunker ????.... LOOOOL næ men jeg overvejer den med autovasken..de er nu ikke så slemme, det er ikke så længe siden rengøringånden har været her.. jeg skal ikke have snakket noget om godt vejr, for så regner det..
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvor høj er han |
bee-funny |
23-03-2004 20:13 |
|
haii uhh det er en meget smuk hest du har der...?
hvor høj er han? de flotte blå øjne mmm smukt....!! han er Quarter horse ikke????
qnuz julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie..... |
|
|
Hmmmm....blå øjne og pletter på kroppen....så må han jo næsten være en Paint horse.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tsk...tsk.....tsk |
|
|
Sussie... nu må du altså snart lære at styre dig. Jeg ved godt at vejret er dejligt, jeg skal osse i sadlen igen idag men skal op i ridehuset og træne.
Har du så set vejrudsigten for weekenden ? Lørdag skulle blive rigtig flot....men jeg har desværre ikke tid til at ride i weekenden.
(og nu klør det bare over hele kroppen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|