Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Stævner i 2004, contra DM
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 01:39
:-) Debatten vedr. DM i 2004 kommer tilsyneladende ikke videre, det løb er vist kørt for i år.
Jeg håber blot, at DWF, WRS og de to avlsforeninger nu kan få talt sammen, så det ikke gentager sig igen i 2005, alt andet kan ingen være tjent med.

Jeg glæder mig dog over, at der trods alt bliver stævner i 2004, hvor både paintryttere og quarterryttere og allbreedryttere kan mødes.
Det drejer om JMC,s stævne hos Jens og Marianne Christensen den 7-9 maj og Ride In på Tuse Creek Ranch hos Jette og Klaus Ceklarek den 18-20 juni samt på Wilhelmsborg den 15-18 juli.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er sikker på...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 01:53

at der kommer flere shows end de nævnte, men ja det er ærgerligt det gode tiltag vi så sidste år ikke fortsætter. Der tiltrænges noget konstruktiv tænkning
i vores lille andedam her, og en vilje til at se ud over personer og personlig prestige.
Skal westernridningen videre er der kun een ting der virker, det er samarbejde. Dette må vi være voksne nok til at kunne klare selvom vi ikke alle kan være "forlovede" og "slyngveninder".
Finder vi ikke et fodslaw, bomber vi hele scenen tilbage til stenalderen. Det er ikke ønskeligt og det er svært at se hvem det gavner. Westernridningen gavner det ihvertfald ikke. Dem det så går ud over er
alle de ellers glade westernryttere.
MH CMN
0
0
Svar på denne tråd

Der kommer...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 07:56
flere shows endnu og masser af andre aktiviteter.

Bl.a har FCWR, WHS og LWR et fællesstævne i weekenden 23-24 maj på Næstved Ridecenter for ALLE uanset klub, avlsforening mm, der bliver måske WRS klasser også.
Det vil være et stævne med mange rideklasser og også kvægklasser og speedevents.

10-11 juli har WHS (Holy Smoke) kvæg, speed og roping stævne i Lundforlund v. Slagelse med mulighed for overnatning i telt, samt "cowboyparty" om aftenen.

Kiro D i Fuglebjerg har stævne i maj og Big heart westerb riders i april, men der er meget mere endnu at byde på.
Følg med i vores pænt opdaterede kalender på www.holysmoke.dk. Ang. Fællesstævnet i maj i Næstved kommer der mere info i næste uge.
Med venlig hilsen Lone. :-)
0
0
Svar på denne tråd

FEJL...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2004 08:14
der er fejl dato på fællesstævnet. Det er annonceret til 21-22 maj, men da fredag jo ikke er helligdag er det nok i sig selv en fejl ?? Jeg har dog de helt nøjagtige oplysninger i næste uge hvor alt bliver fastlagt. Men det er den omtalte weekend.
Hilsen Lone
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider