Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Det vælter ind med heste
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 12:43
til salg. FOlk skriver og ringer næsten dagligt med heste de vil have solgt.

Så mangler du en QH/PH så sig lige til, så kan det være vi kan finde den. De fleste står dog i Tyskland eller Belgien.

De seneste to dages høst:

2003 BS PH hoppe. Rigtig godt bygget. Helsøster til BIg A Little Bit (se www.dangiumreiners.com).

2003 overo (Gunner-lookalike) PH hingst. Helbror til PH reining futurity vinder. Efter Big Steps Snow Boy.

2003 QH hingst. Direkte søn af Frostys Chic Olena.
Mor har produceret hingsten Mr Turbodiesel.

Billigt, især hvis man tager alle 3.

Voksen QH hoppe. FLot og muskuløs. Har været redet godt tidligere men pga meget nervøs rytter er hun blevet lidt "spooky". Meget billig.

4 års mørkerød QH vallak. Startet et par novice reining, har bl.a. scoret 68 med urutineret rytter. Meget flink og nem at ride.
Pris 7000 euro.

4 års QH vallak. Meget fin pleasureafstamning. Sød og flink. HAr vundet flere walk-trot med meget ung youthrytter. 7000.

Reining QH hoppe. 6 år. Super spinner. Barnebarn af Brennas Kid. Lidt hoppet. Pris til forhandling (niveau: lige under 10.000 euro)

osv osv osv.

Desværre kan vi ikke optage dem allesammen på vores hjemmeside så skriv evt for flere oplysninger. Vi har kontakt til flere andre, så hvis du mangler noget bestemt....

Dangiumdk@yahoo.dk

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor har I ikke
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 21:00
også Appaloosaer med på programmet?

Appaloosa 4 u 2
Jeanette

Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
0
0
Svar på denne tråd

Hej Jeanette
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 22:05
Fordi ingen endnu har henvendt sig med en kvalitetsappaloosa....men det kan være det kommer.
Der er da efterhånden nogen reining-appyer bl.a. i Tyskland.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Land...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 11:55
Hej Tina!

Jeg syndes det er en kanon side, den er rigtig godt lavet, men jeg kunne godt tænke mig, hvis der stod hvor hestene kommer fra, altså hvilket land. Tit sidder man og gætter....

Det ville gøre det lidt lettere for evt. køber. Hvor langt skal jeg køre? Skal jeg være væk i flere dage? osv.

Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg vinder i lotto...

Hilsen
Susanne

En for alle, alle for en!:-D :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hej Susanne
Forfatter: 
Dato:  14-02-2004 11:22
Det kan du egentlig have ret i.
Men generelt vil der være tale om Tyskland, sverige, danmark, Holland, Belgien og Østrig. Sjældnere Frankrig og Østrig.
Vi plejer at skrive det på hvis hesten står i USA da det jo pludselig er en helt anden sag.
Som regel har vi mindst billeder men som regel også videoer af hestene + gode beskrivelser så man ved om det er noget før man drager ud i verden og kigger.

Jeg har selv købt 3 heste i det allersydligste Tyskland.
Så besværligt er det såmænd heller ikke. Nord for Hamborg havde været lettere, men når man er afsted for at se på drømmehesten så er alting pludselig lidt sjovere :-)

Vi havde en kunde der forelskede sig totalt i en hest på Sjælland selv om de selv boede i Schweiz. De købte den ubeset. Efter at have købt yderligere to heste i Italien som de begge måte sende tilbage pga helbredet vendte de tilbage til os og købte en i Belgien....som de er lige så glade for.
Ud af alle de problemer og omkostninger en hest kan give en er starten/indkøbet/hjemtransporten det mindste problem...

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider