Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Hesteslagtere...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2004 10:09
Hej allesammen...

Jeg sidder med det problem at jeg af mange gode årsager gerne vil købe noget hestekød.

Både fordi det er billigt, det smager godt og så er det den bedste måde at rede hestene fra en lang og smærtefuld køretur til eks. Italien.

Men det er ret svært at finde en slagter som har hestekød. Jeg bor i Århus, og henter normalt hestekød i Skanderborg. Men der må der være et sted nærmere.

Er der nogen som kender en slagter som har hestekød i nærheden af Århus. Eller evt. en hjemmeside med oplysninger omkring dette.

Personligt ville jeg jo synes dette var et godt projekt for Sleipner, at få lavet en liste over hesteslagtere i DK. Så folk viste hvor de kunne komme sikkert af med deres hest. Og så det var lettere for os, som gerne vil ha' kødpriserne herhjemme til at stige, og finde en slagter hvor vi kunne købe vores kød.

Håber nogen vil hjælpe mig

Mvh. Janne-lm

;-D
0
0
Svar på denne tråd

Vil tro
Forfatter: 
Dato:  06-02-2004 12:10
at det kan bestilles hos de fleste slagtere.
Hvis du ved hvad du vil have og bestiller nogen dage i forvejen...

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Prøv....
Forfatter: 
Dato:  06-02-2004 15:58
Prøv at kigge på hestens værn's hjemmeside. Jeg mener de har en liste over hvilke slagtere i danmrk der slagter heste.

Stine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider