Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Manglende tilmeldinger til Jysk/Fynsk mesterskab - måske aflysning :-(
Forfatter: 
Dato:  01-11-2001 12:26
Da vi i dag hvor det er sidste frist for tilmeldning, stadig kun har halvdelen af de tilmeldinger vi skal bruge for at få det til at løbe rundt, har vi bestemt at strække fristen, da vi så nødig vil aflyse stævnet, så er der nu nogle der ude der gerne vil med men endnu ikke har tilmeldt sig, så skynd jer.

Der er lagt et stort arbejde i at samle sponsorgaver m.m. så der er bestemt noget at ride om :-)

Mvh
Annette, som så nødig vil aflyse stævnet

http://www.jysk-fynsk.subnet.dk
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jubiiiiiiiiiiiiiiii
Forfatter: 
Dato:  02-11-2001 20:30
Stævnet bilver ikke aflyst, der er nu kommet tilmeldninger nok, det er bare skønt, Jubiiiiiiiiiiiii

Mvh
Annette
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jubiiiiiiiiiiiiiiii
Forfatter: 
Dato:  02-11-2001 23:05
Hej Anette,

jeg har arrangeret 2 shows. Til det første var jeg ude i det samme. Folk meldte først til i sidste øjeblik. Meget nervepirrende og dødbesværligt ang. det administrative. Det andet stævne jeg arrangerede, sørgede jeg for at der blev udlovet en flot præmie blandt de i tide tilmeldte. (Sponseret af Westernsaddles.dk) Det hjalp. De første 39 tilmeldinger var rettidige. Ca. 10-12 efteanmeldte og måtte betale dobbel pris for starterne.

Ideen er eftefølgende taget op ved WRS-NF og HCWR klubmesterskabet. Jeg ser frem til at høre hvilke resultat man her har haft med det.

PRØV det næste gang du arrangerer stævne.

I øvrigt, god fornøjelse!

Mange hilsner

Jette NImand Gohlke
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider