Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

7500 fjordhesteejere søges
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 18:38

Hejsa

Jeg har lige fået mig min første fjordhest . Er egentlig en af dem der altid har sagt, at aldrig ville jeg eje sådan én...men nu har piben fået en anden lyd!

Jeg har tidligere haft varmblodsheste og her de sidste år Tinkere og Friesere.

Modet har dog svigtet og nu prøver jeg lykken med en mindre hest og altså så af racen Fjordhest.

Men ingen i min omgangskreds har denne race og derfor søger jeg en der vil dele interessen for fjordhesten med mig - for hvor er de da bare skønne!!

Og er der nogen der bor i nærheden - kunne der jo tilmed måske også blive mulighed for, at tage en ridetur sammen .

Skriv endeligt! Jeg er iøvrigt 30 år og har en datter på snart 4 år.

Mvh May.

Vores Charmetrolde

Fjordbassen Bastian & Shetlandsponyerne Thilde & Clyed

Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 22:56

Hejsa.

Jeg er 27år og har 2 børn på henholdsvis 2 1/2 og 1 år. jeg er gift og bor sammen med min mand på vores ejendom

Jeg har pt 7 fjordheste og venter et par føl mere til sommer. Der ud over har vi også en araber/fuldblod bla og en shetter.

Jeg er altid klar på at snakke fjordheste.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Der er ikke noget så skøn som fjordheste

fjordhest hingste føl fra 07 år sælges

Hestetrailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

Fjordhest
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 12:01

Hej

Her kan jeg også være med, jeg ejer Mosegårdens Benn sammen med min datter Cristina på 17 (er selv 40 )

Der er jo en masse dejligt at skrive om fjordhesten, og vi er mer en over glade for Benn, som vi selv har tilredet,og det kører bare derud af med dressuren.

Vi bor ikke lige i nærhaeden men Down town Brøndby

Der er masser af billeder af skum-fidusen på præ.

Jeg er ALTID klar til en snak om Fjordhesten

Kærlig hilsen

Lotte

NU med Mosegårdens Benn

Vores dejlige fjordhest

0
0
Svar på denne tråd

tryuyuhiuhi
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 20:10

der kan ´jeg også være med jeg har to stk. min gamle jagthest lene på 23 år og min "unge" dame nana drejer på 10 år. jeg har haft fjordhest siden jeg var 6 år gammel og de er bare fantastiske:)

DEN 1/9 03 FIK VERDEN DEN MEST LYSENDE OG STRÅLENDE STJERNE I HIMLEN FARVEL AYLA VI SES

ZENTA MIN VEN R.I.P

islænder og ponyblanding søger part/rytter i vensyssel se på min profil

0
0
Svar på denne tråd

7400 her!
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 12:28

Er også gået over til fjordhestene efter fødsel.

Er 26 år og bor ca.15 km. fra herning.

Altid frisk på en tur eller snak om hestene, evt. følges til kåringer stævner ?!?

Kærlig hilsen : Regitze Vanmann, (fødte Victor D.24/11-2007)

0
0
Svar på denne tråd

Fjordhesteejer 7620 Lemvig
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 19:47

Jeg må også hellere "bekende" mig som fjordhesteejer omend en noget nybagt fjordhesteejer, da jeg kun har haft hende i godt og vel en uge.

Her er den smukke dame

Venlig hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

fjordhesteejer
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:29

Hej...

Jeg er også gået over til fjordhest på mine "gamle dage" Har haft min Charlie i to år.

Jeg er 45 år, har ellers redet oldenborg. jeg søger selv venner her inde, så hvis du vil skrive med mig, er du meget velkommen

Hilsen Conny

0
0
Svar på denne tråd

Er ikke lige.......
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 09:59

fra 7500-området, men en gammel inkarneret fjordhestetøs (på 31 år), som gerne byder nye fjordhesteejere velkommen......

Jeg har været i fjordhesteverdenen siden 1985, hvor jeg startede min gang på Rideskolen Birken - lokket godt på vej af min daværende svigerinde - men der skal kun lyde tak herfra til hende for at hun tog mig med derud..... For sikke mange dejlige oplevelser den lille gule har givet mig igennem årene!

Idag er jeg så heldig at jeg har 2 gule stående i stalden - min gamle vallak på 16 år, som jeg købte for 10 år siden (på Birken selvfølgelig ) og min lille prinsesse, som lige er blevet 4 år. Købte hende, da hun var 6 mdr. - desværre har jeg ikke så meget tid til dem, som jeg gerne vil, men jeg har fuldtidsstudie og familien at tænke på, så jeg ser MEGET frem til, når jeg er færdig med at læse, så der kan blive mere tid til hestene. Samtidig har jeg heldigvis en dejlig kæreste (dressurdommer), som også gerne går en tur i stalden og nusser med hestene.

Så har du lyst til at skrive, står min mail altid åben!

Med venlig hilsen

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider