HJÆLP! Min postkasse SULTER!!!
Jeg er en pige på snart 23 år. Jeg er vild med heste og ponyer, og søger en penneveninde, jeg kan dele denne interesse med. Din alder er ligegyldig, du skal bare være ligeså interesseret i heste som jeg.
Lidt om mig selv: jeg bor på en nedlagt landbrugsejendom sammen med min kæreste. Jeg har 3 heste der er helt mine egne og har halvpart på en. Jeg elsker og ride, se film, høre musik og hyggestunder. Jeg dyrker ikke nogen speciel form for disciplin indenfor ridning, da jeg for det meste er skovtursrytter. Jeg er dog begyndt at få blod på tanden overfor distanceridning, da jeg er begyndt og ride det.
Lidt om mine heste: Nimbus, min absolutte øjesten! Har haft ham i 9 år. Han er blanding mellem araber, nordbagge og new forrest. Han er 12 år. Jackpot, en lille islænder-blanding på 1½ år og Heros, en lille shetlænder på 1 år. De er begge hingste. Så er der min halvpart, Akonto. Han er en araber-hingst på 3½ år. Ham har jeg og min familie (min familie er den anden halvpart) haft, siden han var 1 år.
Det var så lidt om mig og mine heste. Jeg håber, at jeg hører fra en masse, og jeg skal prøve og svare jer alle sammen!
Heste-hilsner fra
Heidi Petersen
Vesterbyvej 8, Vesterby
4960 Holeby
Email: Kiara@sol.dk
|