Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Søger du også en penneven/veninde??? så klik her!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2001 12:11
Hejza!

Jeg er en pige på 15 år! Jeg søger en eller flere pennevenner/veninder at skrive sammen med, da jeg elsker at få breve!

Jeg har selv to hyppere, en Engelsk Fuldblod og en Traver, men dem kan du jo høre mere om hvis du skriver!

Mine krav til dig!: Du skal være mellem 14 og 17 år, du behøver ikke at have egen hest, men det ville da være fedt hvis du også interesserede dig for hyppere!

Ja, så er det op til dig! skriv en mail, så er jeg klar på tastaturet! *GGS*

Mange vrinsk og hilsener Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Aloha...!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2001 18:11
HEJSA RIKKE!
JEG ER EN TØS PÅ 14 ÅR SOM GODT KUNNE TÆNKE MIG EN AT SKRIVE MED.ALSÅ E-MAIL OKAY.
JEG HAR EN OVER DEJLIG VALLAK PÅ 4 ÅR SOM JEG ER UDE VED HVER DAG EFTER SKOLE OG SOM JEG OGSÅ ER BEGYNDT OG STARTE STÆVNER PÅ.
ELLERS ER JEG SAMMEN MED VENNER,HYGGER MIG,FORSØGER OG LAVE MINE LEKTIER-JEG VIL ALSÅ HAVE ET 13 TAL SNART!-OG ER PÅ INTERNETTET.
LYDER DET EEENORM SPÆNDENE KAN DU SKRIVE TIL MIN E-MAIL. KNUS OG KRAM FRA NANA OG MALIK-MIN SKØNNE HYP HEST.......!
0
0
Svar på denne tråd

Rikke !
Forfatter: 
Dato:  08-10-2001 16:44
Hejza !

Jeg er en pige på 14 år. Jeg har selv to heste. En gammel hest på 14 år og en jeg er ved at tilride som er 3 år. Jeg kunne meget godt tænke mig at skrive rigtigt per. post. Ikke mail da det er mere spændene at skriver per. post. Håber at du snart skriver for vi kunne sikkert lære meget af hinanden.

Knus Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider