Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

venider/ rideveninde 3650
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 16:02

hej

jeg søger nogle søde nogle at ride med eller bare nogle nye veninde i eller omkring ølstykke.

jeg passer 8 vidunderlige heste, 2 dver, 5 gotlandsruss og en fjordhest. og det bliver en gang imellem ligt kedeligt at ride af lene så hvis nu der var en eller flere som kunne tænke sig at ride sammen med mig kunne det være rigtigt hyggeligt..

men kunne også godt tænke mig måske bare nogle nye veninde som man hun tage i byen eller bare havde det sjovt og hyggeligt med..

håber at høre fra dig / jer..

mange sommer hilser helle

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2007 21:37

Hej Helle

Jeg har hest i Søsum og bor i Stenløse, kunne da være sjovt at ride med en ny. Se min præsentation.

Mona.

Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger

Falkensteen's Bobby Brown.

www.am-rideudstyr.dk

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2007 13:57

hej

jeg vil merget garne ride sammen med dig..

0
0
Svar på denne tråd

122344567890+
Forfatter: 
Dato:  03-05-2008 20:05

er der slet ingen der har lyst til at ride nogle ture med mig??

0
0
Svar på denne tråd

www.oekr.dk
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 11:59

Prøv at kigge inde på www.oekr.dk, de laver nogle hyggelige rideture hvor de rider i Ølstykke og omegn. for det meste. De mødes på Bakkegården(Frederikssund Ridecenter) i st. Rørbæk hver lørdag. Der er altid plads til nye og de rider en masse spændene steder.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider