Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

2800 - pige på 9½ år søger
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 12:15

Penneveninder...

Hej !

Jeg hedder Nikita og er 9 år, jeg søger nogle at skrive rigtig breve sammen med...

Jeg bor i Lundtofte sammen med min mor, far, og 2 brødre. Derud over har jeg en halvsøster som bor hos sin mor, og er her hos os hveranden weekend.

Jeg ridere 2 - 3 gange om ugen. Mandag rider jeg på rideskole, det kan jeg rigtig godt lide. Derud over har jeg part på min mormor og morfars pony, Kirex hedder han, Han er en blanding mellem 3/4 araber 1/4 connemare. (min mor havde hans mor som pony da hun var pony rytter) Når men ham rider jeg om søndagen, og nogle andre dage hvis min mor kan få det til at passe ind i programmet. I øjeblikket træner vi dressur, fordi jeg skal starte mit 3 stævne på kires den 12. maj. så her på det sidste har vi trænet om lørdagen også.

Jeg holder rigitg meget af dyr, så tit som muligt jeg kan, tager jeg gerne ned til min mormor og morfar, på deres gård, hvor kirex står. De bor kun 5 min på cykel fra hvor jeg bor. Ud over Kirex, har de en dejlig hund som hedder Ziggi, en flatcotet retriver. Så er der 2 kaniner hvor den ene er min, den hedder Nokia, og er rigtig kælen, den anden kanin hedder sussie. Også er der en masse høns og katte... som hører til på en gård.

Ud over dyr, har jeg selvfølgelig mange andre interesser... min familie som jeg elsker at hygge med, læse bøger og wendy nogen gange, cykel (cykeler rigtig meget)

HVAD SØGER JEG: jeg søger en anden at skrive breve sammen med mellem 9 og 13 år, dreng eller pige det er lige meget, men du må helst gerne komme fra sjælland hvis vi en dag skulle kunne besøge hinanden. Du skal selvfølgelig have interesse for heste... men det giver jo næsten sig selv når du er herinde og læse...

Holdda op sikken en masse jeg fik skrevet... når men hvis i har interesse så kan i jo enten skrive til mig her på min mor og fars profil eller sende et brev til mig

Min adresse er Nikita Riber Tronier, Lundtofteparken 39 2 tv, 2800 Lyngby.

Håber på at høre fra dig...

KnuZ Nikita

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa Ven
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 19:56

Hej Nikita, Jeg er 12 år og bor i hellerup. Jeg bor 5 minutters gå tur fra togstationen, som går lige til lyngby. Jeg skriver med stort fordi jeg er så glad fordi jeg har fundet nogen. Ejj hvor er du bare heldig du rider på din mormors hest!!! min morfars heste lever desværre ikke mere! :(! Og han bor også i jylland,, (suuk) :D,, når men jeg belsker heste (seffølig) og vi kunne måske ses en dag, nu hvor vi bor så tæt ved hindanden!! Hehee,, knuzzer Anna.

Anna :P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider