Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

penneveninde
Forfatter: 
Dato:  06-05-2001 17:04
Hejza friske drenge og piger (nok mest det sidste vil jeg tro)
jeg søger en penneven , jeg vil ikke skrive over nettet ( jo mogle gange) men jeg synes det er hyggeligere at skrive almindeligt brev , jeg vil kun fortælle jeg er 15 år og har et par heste , men så kan du få mere at vide senere , jeg er lige glad om du er tyk eller tynd , jeg rider DV heste så det gør ikke noget du måske også har interesse for dem svar på mit indlæg og måske kan vi veksle adresser jeg akriver da gerne først!!!!!!! hilsen ditte
0
0
Svar på denne tråd

Re: penneveninde
Forfatter: 
Dato:  06-05-2001 20:55
Hej Ditte !! Jeg vil gerne skrive sammen med dig, men helst ikke på e- mail!!! Jeg er en pige på 14 år og jeg hedder Michelle!!!! Jeg har en sød knapstrupper som hedder Laban og så passer jeg en hest som hedder Baby! Min lillebror har en pony som har været min og den hedder Marit!! Min interesser er: Heste, alt med ridning, være sammen med mine venner, feste og alt det der er sjovt!!!!! Mine idoler er lidt blandet, jeg høre mest pop og techno!! Du får lige min mail adresse og hvis du så er intresseret kan du sende din hjem adresse til den og så skal jeg nok skrive først!! Håber du skriver!!
Knuz og chokolademuz fra Michelle
Min mail adresse: michelle_senger@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Re: penneveninde
Forfatter: 
Dato:  15-05-2001 20:53
Hey Ditte !

Du lyder som en flink pige, hvis du stadig mangler en penneven kunne det være at det var mig ?? Jeg er en frisk pige på 15 år og jeg har selv to heste..... men der er jo meget mere at fortælle hvis du altså skriver ??

Håber at du skriver !

Hilsen Marianne

p.s min e-mail er marianne.kristensen@heste-siden.zzn.com
0
0
Svar på denne tråd

MICHELLE !
Forfatter: 
Dato:  02-07-2001 20:29
Hej....
Gider du at sende mig et lille brev snart ???!!!
Det er da vist længe siden sidst.....?!
Hilzen Lise
Min e-mailadresse er : lise_lise_lise@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider