Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Ridevenner.
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 14:30

Hejsa...

Jeg er en Kvinde på 36 som søger nogen at ride med. Jeg bor tæt ved Øland skoven ved Brovst og der er da ikke noget mere kedeligt end og ride alene rundt. Så jeg håber da at der er nogen herinde som også mangler en at ride med. Håber på at høre fra Jer.

Jeg vil også gerne have nogen at skrive med ellers herigennem så det er bare at sende mig en mail så vi kan komme igang med og skrive...

Min mail adresse er cctransport31@msn.com

Hilsner fra Lone.

0
0
Svar på denne tråd

Hestevenner...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 20:17

Hejsa...

Er der slet ikke nogen der vil skrive med mig...smiler..Der er da ellers nok hesteinteresserede herinde... skriv nu bare jeg bider ik...

0
0
Svar på denne tråd

hejsa med dig
Forfatter: 
Dato:  14-10-2006 16:12
hej nille og jeg vil gerne ride sammen med dig efter den føste dec. så flytter flemming og mig ud på gården og nilles hest kommer ud til os og stå.
0
0
Svar på denne tråd

Ridevenner...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2006 13:00

Hejsa...

Tak for svaret. Jeg vil da meget gerne ride med jer...Så I må da bare sige til når i går igang. Jeg glæder mig da allerede...

Hilsner fra lone og Lollipob..

0
0
Svar på denne tråd

vil os
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 21:18

Hej Lone.

Jeg vil også med ud ride en tur, sammen med jer alle sammen, på min lille skøre pony

0
0
Svar på denne tråd

Alletiders...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 13:12

Hejsa Gitte...

Du skal da bare være velkommen også...Hvis du vil må du også gerne ride en af mine heste, med på en tur...

Hilsner fra Lone...

0
0
Svar på denne tråd

Hilsen
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 13:26

Hej lone.

Det lyder godt, hvordan går det ved jer?, vi er meget tæt på være helt færdig med at flytte.

Så kan det jo være vi snart skal holde noget indflytterfest...

knus Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa igen...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 21:37

Hej Gitte...

Her går det fint fint...Det lyder da bare dejligt at i er ved at være på plads i Jeres nye hjem...Lyder da dejligt med en indflytterfest...smiler...

Går det godt med hestene?

Hilsner fra Lone..

0
0
Svar på denne tråd

Hej lone
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 14:16

Hej Lone.

Nu går Lise alene igen, da vi har solgt Fjolle, for hun blev umulig, vi kunne ikke styre hende, hun gjorder, som hun ville, vi kunne næsten ikke trække med hende, og det var ikke altid det lykkes os, at få hende ind på marken, så hun gik udenfor, vi var direkte sure på hende hele tiden, og det gik jo os lidt udover lise, og vi skændes også, bare pga. af hende, så fjolle blev solgt til en hestehandler, så vi kan slappe lidt igen nu, selvom lise savner selskab , så nu leder vi efter en anden.

Så der sket lidt her.

Knus Gitte.

0
0
Svar på denne tråd

Ridevenner...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 20:43

Hejsa Gitte...

Det var da trist at høre at i ikke kunne styrre Fjolle.men sådan kan det jo gå.Håbeer da på at i finder en selskabshest til Lise.da det da er skønt at have to der kan gå sammen.

Går det ellers godt hos jer? er i kommet på plads?

Hilsner fra Lone.

0
0
Svar på denne tråd

Hilsen
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 18:03

Hej Lone

Ja vi er sådan set kommet på plads, men der er altid en lille ting der mangler.

Lise håber da snart, vi finder ven til hende, men nu får hun jo alt opmærksomheden, det jo også dejlig at være midtpunktet.

men ellers går det fint her, hvordan går det med dine hypper og louise, hun må være blevet stor?

knus gitte

0
0
Svar på denne tråd

Julehilsen...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 20:00

Hejsa Gitte...

Det går fint med mine heste. Alting er bare så vådt og træls.

Jo Louise er blevet stor og hun snakker som et vandfald. Hun er rigtig sjov nu med mange ting.

Hvad vil i have af hest til at gå med Lise?

I må have en rigtig god jul...

Knus Lone...

0
0
Svar på denne tråd

Hilsen
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 15:52

Hej Lone.

Ja vi leder efter en større hest. Jan vil jo gerne prøve en større hest, så nu leder vi efter en billig hest og meget rolig.

Så det lidt svært at finde sådan en tybe??

Så i må sige til hvis i ser sådan en.

Nu må vi også snart få tid til komme op og besøge jer, det ved være længe siden.

Knus Gitte.

0
0
Svar på denne tråd

Nytårshilsen.
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 11:52

Hej Gitte...

Det lyder da spændende med at I leder efter en stor hest.Man skal jo lige være heldig at finde den rigtige hest.For de skal jo være rolige til folk som ikke er vant til og ride.

Jamen I skal da være hjertelig velkommen til og besøge os. Det ville da bare være hyggeligt.

Men her går det stille og roligt.

Kram Lone.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider