|
|
| Halløjsa |
| Forfatter:  |
Super mario |
| Dato:  |
27-04-2001 15:25 |
|
Halløjsa!!
jeg er en dejlig vallak på 6 år. Mit navm er Mario også kaldt Super Mario...
jeg kunne godt tænke mig at skrive med en anden pony...
jeg elsker at ride dressur! Og det gør min ejer Patrizia også. Jeg står sammen med en masse andre søde heste og ponyer der i blandt er Patrizias nye pony Keegan men han skal hvis flytte ud på rideskolen. Der er jeg ude 2 gange om ugen, hvor Patrizia får undervisning på mig!
Min bedste ven hedder Felix han er på samme størrelse som mig! Patrizia tilred han sidste år. Patrizias veninde lea blev så vild med ham at hun fik halv part i ham og lige inden Patrizia fik Keegan købte Lea Felix...
Det bedste jeg ved ud over at Patrizia og jeg rider sammen med lea og Felix(og mad selvfølgelig), det er at drille den fjordhest som bord her, sammen med Felix...
Det er bare træls at patrizia og lea bliver så sure på os når vi gør det.
Håber at i snart vil sende en masse mails til mig!!!
Min mail adr. er: Patrizi@ofir.dk
Vrinsk fra Super Mario..........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jammen Hejza.!!!! |
Pernille |
29-04-2001 22:04 |
|
He¨j...! Jeg hved ikke om jeg vil være din penneven..! fordi jeg ikke hved noget om dig Patrizia--!1! Kan du ikke maile til mig på Persille@ofir.dk
Jeg har en hest & en pony men dem kan du jo høre mere om hvis du mailer til mig--!!!!!!!!!!!!!!!! KnuZeR Fra Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey |
Mario |
01-05-2001 07:52 |
|
Undeskyld at jeg har været så egoistisk og kun fortælle om mig selv og ikke Patrizia.
Patrizia går i 6kl. og er født den 15/6 i Lexington i Kentucky..
Hun har redet siden hun var 4 år og hun fik sin første pony da hun var 5år
Hvis du vil vide mere så kan du jo mail mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: hey |
Maria Brinch |
02-06-2001 21:35 |
|
hej jeg vil gerne skrive med dig !
skriv og få mere af vide...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet