Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Mail veninder/venner søges!
Forfatter: 
Dato:  14-03-2001 22:07
Hmm---hej! Jeg er en lad os bare sige unik heste & ponytosset tøZ, født d. 7 juni 1988! Jeg mail MINDST hver anden dag, og jeg mailer nok højst sandsymligt hevr dag! Mine interresser er min dejlige lille pony hoppe, Polly Róleonard, som er super sød, og andre heste og ponyer, i det hele taget dyr! Jeg skriver ikke mit musik, for det kan evt. skræmme folk! Jeg svarer ALLE, der skriver e-mails til mig. Det skal du/I helst gøre, for jeg er ikke så tit inde på hestenettet.dk! Jeg intersserer mig også meget for hjemmeside design og internet! Håber at jeg lyder som noget, DU gider at maile sammen med! Alderen er sådan set lidt ligegyldig! Hvis du skulle have lyst til at se mine hjemmeside design er adresserne: http://www.oztereje.subnet.dk/ & http://www.o-reje.subnet.dk/!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Mail veninder/venner søges!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2001 10:48
Hejza Reje.
Jeg vil mægtigt gerne skrive sammen med dig.
Jeg er en tøz fra 87' men hvis du vil vide mere så skyyyyyyynd dig at skriv så mailer jeg til dig ikk'.
Qnuzer Maria og Piaffen.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-03-2001 22:19
Ville meget gerne maile sammen med dig! Har mailet en mail til dig på din e-mail adresse!

Jeg har skrevet idag!

hilsen Ozterejen og hendes dejlige pony!

P.S. Skriv lidt om dig selv! Ikk'?¿...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-03-2001 12:44
Hejsa..! Jeg vil da godt skrive sammen med dig.! Jeg har en hest som hedder Sheila .......!!!!!! Jeg har kikket på din hjemmeside hvor jeg kunne se et bilede af din pony den ser da meget sød ud .! Jeg kunne ikke helt se det da bilet var lidt uklart..!!!! Hvor gammel er du og jvor kommmer du fra............!!!! Forasrten jeg søger en Kat1 Pony så hvis du kenner en der vil sælge sin pony så må du godt sige til......!!!!1! her er lidt om mig
Navn:Pernille
Bopel:Fyn
Intresser: Sheila venner *FeStEr*(Sjove) O.S.V Ridning hør musik hvis jeg lyder noget for dig så skrive til mig På Persille@ofir.dk men du ka da også godt skrive her inde..! Kh Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-03-2001 12:46
Ka du ikke skrive din e mail TAk?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-03-2001 19:41
Pernille...

Din hest har et sejt navn!!! Fik jeg bare lige lyst til at sige... *Ss*

-+-Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Til Zippeline
Forfatter: 
Dato:  24-03-2001 10:43
Tak ..! Ej navnet Sheila er ikke sejt...! Men det er et sødt Navn...!!1 Hvem er du??
0
0
Svar på denne tråd

Re: Til Zippeline
Forfatter: 
Dato:  06-04-2001 10:06
Oztereje er en kanon sød pige, kan jeg godt sige jer

Lena(Walicha)
0
0
Svar på denne tråd

TAK LENA!
Forfatter: 
Dato:  07-04-2001 21:53
YO MAN!

Tak Lena!

qnUzZA OzTerejen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider