|
|
| pennevenner |
| Forfatter:  |
Moongirl |
| Dato:  |
17-09-2005 21:52 |
|
Hejsa.
Jeg vil gerne skrive sammen med andre fra heste-nettet, som måske bor omkring min egn, så vi kunne mødes engang imellem. Det er dog ikke noget krav. Jeg er 19, og bor på en gård sammen med mine forældre indtil jeg har råd til at flytte hjemmefra. Jeg leder nemlig efter et arbejde, så indtil videre går jeg på social og sundhedsskolen i Herning. Jeg har ikke msn, så der skriver jeg ikke fra, men jeg skriver via email. Jeg har en fjordhest sammen med en lillesøster, og min mor har et æsel, og min anden lillesøster har købt en syv års hannoveraner/trakehner for nydelig som hun har stående hos os. Håber der er nogle der vil skrive med mig. Gerne i alderen 19 og opad.
Det bedste i i verden er heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa.... |
| Forfatter:  |
Anna-sofie |
| Dato:  |
19-09-2005 11:34 |
|
Hejsa jeg vil gerne skrive med dig min mail er : Anna-sofie1983@stofanet.dk jeg kan også skrive breve men det er lidt svært for mig at tage mig sammen til det......
Er en GUMP og er stoldt af det:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil skam også gerne :D |
|
|
Jeg vil også gerne skrive med dig  Både via mail ( raasig2000@yahoo.dk) eller på "gammeldags" mannér 
DSP - Det bedste af de danske småtterier-- Meget udstyr søges. Se præs.--Camilla - Hvil i fred Blackie - Pas på hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet