Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Pige på 21
Forfatter: 
Dato:  04-09-2005 01:46
Nu er jeg blevet enig med mig selv om at der skal ske noget nyt... Sidder lige og filosoferer lidt over tilværelsen (ikke ment for negativt)

Nu har jeg været i western verdenen i 15 mdrs tid. Og så er det jeg tænker på hvem der er her i 7100 området på min alder der rider western, og/eller overvejer at komme i gsng med det???

Da jeg til dagligt ikke har adgang til nettet der hjemme, er jeg kun på når jeg er hos min moster. Dvs. når jeg ikke arbejder. (Jeg er vikar og job søgende)

Jeg har en Breeding stock på snart 3 år, jeg lige er gået i gang med, og vil gerne høre fra nogen, der har en form for interesse i at få nye venner, alt lige fra en besked herinde i ny og næ, til nogle man evt kan mødes med. Er der nogen? Alder, køn mv. er lige meget. Og jeg udelukker da heller ikke folk der ikke rider western!

Sys bare det kunne være sjovt at skabe nye bekendtskaber, på kryds og tværs. (Forståå mig ret)

Mvh. Tina.
;-D
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa......
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 03:54
Hej Tina Halloj i westernverdenen!!!!! Aergeligt at du bor saa langt vaek fra mig. Jeg er 20 aar og har en American Quarter Horse paa 3. Saa jeg er altsaa ogsaa til western. Har du vaeret ude til staevner med din Breeding stock? Jeg har selv vaeret ude til en del staevner med min. Har showet hende i halter og showmanship at halter, og nu skal jeg saa igang med tilridningen. Skriv endelig hvis du har lyst. Mvh Signe
0
0
Svar på denne tråd

Hej Signe
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 19:26
Øv øv... Ingen præsentation hos dig så jeg kan se hvor langt der er mellem os. Har lige skrevet tilbage til dig... Knuz
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 11:09
Du kunne sgu nok godt lyde som noget for mig! ;-D Jeg er også 21 og kommer fra Grindsted (7200). Jeg vil gerne igang med western på min DV hoppe, men synes sgu det er lidt svært at komme igang, specielt fordi det er så fandens dyrt, det skide udstyr... :-( Men det skal jo ligesom til, for at det er ordenligt... Jeg er blevet anbefalet at tage noget undervisning ude i Give ved Sannee, eller tage på en clinic ved hende, men er ikke rigtig kommet videre... Sød hyp du har dig! Hvilke klasser vil du bruge ham til?
Mvh. Maja, Højbo's Fiona og Skov's Pangaya

HUSK; Et bid er aldrig stærkere end den hånd, der holder tøjlen! 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider