Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

En skrive, penneven.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 11:28
Hej :-)
Er en pige på 11 år der søger pennevenner. Kan godt se at det er mail, msn, osv. der er folks favoritter, men er der ikke nogen der gerne vil skrive med en rigtig blyant eller kuglepen, på papir? Interesser og udseende etc. er ligemeget, du skal bare ikke være "for voksen". Du skal bare være en frisk pige eller dreng, på 9-13 år. Du skal skrive minimum hver anden uge. HElst en gang om ugen ;-)! JEg selv bor på Sjælland, skal snart have en pony, frisk pige, skør humor, barnlig (jeg er jo barn) men har det skide sjovt ;-D JEg er kort sagt: En skør kugle med masser af underlig humor ;-D Nå men hvis du vil skrive med mig, skal du bare skrive det i dette indlæg samt nogle info om dig, også skriver jeg i en privatbesked til dig, hvis det er DIG jeg vil skrive med. Og efter den privatbesked skriver vi breve, OK ;-)?
Mvh. Ditte

MVH. Ditte
Det gode hjerte lever længst.
0
0
Svar på denne tråd

hejsa jeg er en frisk pige på 10 år
Forfatter: 
Dato:  26-06-2005 16:17
hej jeg er en pige på 10 år der har en lille hund jeg vil også helst skrive i hånden men intet krav her kommer lige lidt info om mig.

super sød elsker heste,hunde,kaniner
det eneste der er at jeg ik er så god til at stsve så det kan godt være at der en stave fejl men håber ik at det gør noget og har du nogen dyr?

håber at du vil svare mig eller skriver i min gæste bog eller på min præstention

k.h. helle
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 10:55
hvorfor svarer du ik ?????????
0
0
Svar på denne tråd

Hi Hi !
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 13:59
Hey søde?
Jeg sys det lyder hyggeligt med det der i hånden!
Hvor bor duh på Sjælland?
Jeg bor i Hundested.
Jeg rider for HUR, og starter ikke så mange stævner!
Rider på ponyklub da jeg ikke må få min egen !
Håber duh vil skrive tilbage til mig!
Kram Marie.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider