Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Gammeldags brevven.... Pige, 20-30 år.
Forfatter: 
Dato:  03-03-2005 12:45
Hej jeg er en pige på snart 25 år.
Jeg har en datter på 14 mdr og venter barn igen til september.
Af dyr har jeg en gammel haflinger hoppe som er udlånt som "selskabs hest", så har jeg en gammel shetlænder hoppe som går og hygger sammen med en anden gammel shetlænder herhjemme.
Så har jeg en islandsk hingst på snart 3 år, som vi er igang med at træne op til bygnings bedømmelse, med henblik på avl.
Så avler jeg marsvin, og skal til at starte op med at have hamstere.

Hvis du kunne tænke dig at skrive sammen med mig på den gammeldags facon med rigtige breve, så send mig enten en mail, eller en besked over heste-nettet, og lad os så aftale noget.

Venlig Hilsen Sanne.

0
0
Svar på denne tråd

skrive veninde
Forfatter: 
Dato:  06-03-2005 16:23
hej jeg er desværre kun 19 år men vil meget gerne brevveksle med dig hvis du vil

jeg har selv 7 heste 2 deler jeg med mine forældre. jeg har 2 fjordheste, en islænder, 2 shetlændere, og to store blandinger jeg er ved at tilride. je har arbedet på et sttteri i 1 1/2 år med varmblodsheste, og været på læsø med islandske heste i 3 mdr. og en masse andet men det kan vi jo snakke om hvis du vil

hvis du sender din adr på det her mobil nr kan jeg sende min adr tl din mobil eller med brev for jeg er ikke så glad for at få adressen ud over hele dk

hilsen tine

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 17:07
se gerne ww.hanherred.webbyen.dk hvis du får tid..
www.de2dumme.dk er osse intressant i gben
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider