Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Pennervenner 28-35 år på sjælland ønskes!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 22:07
:-DHej !
Sidder du derude ligesom mig og mangler en rigtig heste veninde at skrive med og evt. mødes ?
Ja ! Så send en lille hilsen til mig.
Jeg er snart 30 til august, er gift med min dejlige mand og har 2 skønne drenge. Har haft egen hest, men måtte af med ham pgr. graviditet. Savner at have det tætte bånd man har til en hest og leder efter en at kunne hygge om.Bor i Herlev.
Hilsen Mona. >o<
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gerne
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 12:44
Hej Mona

Jeg kunne godt tænke mig at skrive sammen med dig :-)
Jeg hedder Kristina og er 26 år, bor i frederikssund sammen med min dejlige kæreste Anders og vores to katte. Jeg er lige i øjeblikket ved at anskaffe mig min egen hest, for aller første gang ! Det er bare så spændende, men lidt svært at finde den helt rigtige.
Har redet stort set hele mit liv, på låne heste, halvparter osv. Ud over at ride, interesserer jeg mig for friluftsliv og at rejse. Slappe af derhjemme, være sammen med venner og familie. Er ikke en udpræget" gå i byen type", men holder af hjemlig hygge osv.

Håber at høre fra dig. Det kunne være hyggeligt :-)
:-) Masser af hilsner fra Kristina :-)

Pæne og velholdte ridestøvler sælges. Se billede på min præsentaion
0
0
Svar på denne tråd

Hej Mona.
Forfatter: 
Dato:  18-02-2005 17:02
Jeg er 28år d. 21. juni og jeg vil også meget gerne skrive med dig og evt. mødes. Jeg bor i Nordslælland, så det burde godt kunne lade sig gøre. (y)
Jeg bor alene med min søn på 2år i en hyggelig lejlighed og vi har to marsvin. Jeg har en dejlig kæreste, men vi bor ikke sammen. Jeg har ingen hest selv men en dejlig parthest som jeg skal til at ride to gange om ugen. (y) Jeg har redet og haft med heste at gøre i 20år nu.
Ud over heste/ridning er mine interesser: Min søn/kæreste, fotografering, rejser, EDB, naturen, film, hygge, god mad og shopping. (y)

Håber at høre fra dig.

0
0
Svar på denne tråd

hej jeg er
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 17:07
hej jeg vil da os gerne skrive sammen jeg er fra korsør og blev 30 i juni. så du er velkommen til og skrive vh gitte
:-)Hilsen Gitte :-)
0
0
Svar på denne tråd

Pennevenner
Forfatter: 
Dato:  06-03-2005 21:53
Hej Kristina !

Tak for din søde hilsen.
Bedre sent end aldrig ikk?
>o<
Jeg er pt igang med at uddanne mig til so.su. hjælper og har derfor helt glemt at kikke på denne side.
Jeg har 2 drenge og bor sammen med min dejlige mand i herlev. Jeg leder efteren part at ride på da jeg ikke magter at have min egen hest pt.

Håber at sneen snar er borte der er jo lovet lidt sol imorgen !

Hilsen MOna
0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 17:07
se gerne ww.hanherred.webbyen.dk hvis du får tid..
www.de2dumme.dk er osse intressant i gben
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 08:13
Hvis du vil skrive til en til, så er jeg frisk på det.

Jeg er 28år, elsker hest og bor i nordsjælland. (y)

Håber at høre fra dig.

Mvh. Lene
Med venlig hilsen

Lene ;-)

Rideudstyr, baby/Børnetøj, babyudstyr og meget andet sælges. Kig ind på min hjemmeside. (y)

http://www.alexander-mads.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider