Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

venninder søges :-D
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 19:55
Hej

Jeg er en pige på 23 år, som savner nogen at snakke, skrive og hænge lidt ud sammen med :-(

Jeg bor på Mors, sammen med min kæreste på et lille nedlagt landbrug. Lyder sikkert kedligt, men det er det faktsik slet ikke.......
Som stort set alle andre på denne side er jeg helt vild med heste, og derfor bruger jeg stort set også alle mine vågne timer på heste lige pt.
jeg har to heste, som jeg rider lidt konkurrencer på. Men det kan du altså få mere afvide om, hvis du skriver.

Jeg er med på lidt af hvert, og kan godt finde på nogle lidt underllige ting, men det er vældig skægt. Folk omkring mig, kan klart huske mig ;-D

Jeg kan godt lige at hænge ud med veninder, når der er tid, se en god film, prøve nogle spændene og nye ting. Tja jeg er faktisk med på sjov og ballade. Når men håber at hører fra nogen, meget gerne nogle der måske bor lidt i nærheden, så vi kunne finde på noget sjovt måske. men skriv alligevel, jeg venter spændt.
Meget gerne mail eller sms på 28100112
Vi snakkes
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider