|
|
| Pennevenner søges!!! |
| Forfatter:  |
Heidi |
| Dato:  |
30-01-2001 10:19 |
|
Hejsa allesammen!
Jeg er en pige på 22 år, som søger nogen at skrive sammen med, som også interesserer sig for heste!
Jeg har min egen hest, halvpart på en anden og passer en tredje.
Skriv!!! Min postkasse sulter!!
Knus Heidi!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Pennevenner søges!!! |
| Forfatter:  |
Sarah Jylland |
| Dato:  |
24-03-2001 20:17 |
|
Hej Heidi.
Mit navne Sarah. Jeg er selv 21 år og er også helt hestetosset. Jeg har desværre ikke nogen hest selv, men jeg har haft. Hvis du stadig er interesseret, kan du bare skrive igen.
Lidt om mig selv: Jeg bor i Odense, men flytter d. 1/7-01 til Søndersø. Jeg har en kæreste som jeg bor sammen med og har været sammen med i snart 3 år. Jeg har redet lige siden jeg var 4 år gammel og var en af de første elever på H.I.S, Hillierød Internationale Sportsrideklub. Forklaring!! Jo, Hillerød Rideklub hed nemlig først, Skovsmosegård Rideklub og lå lidt længere væk fra Hillerød. Så da de fandt ud af at de havde ALT for lidt plads at gi af, når nu de blev ved med at købe nye heste. Så nu har Tommy Hillerød Rideklub i stedet for.
Jeg laver desværre ikke noget nu, men jeg er igang med en hjemmeuddannelse som Indendørsarkitekt.
Har jeg, af en eller anden mystisk grund, fanget din opmærksomhed, så bare skriv tilbage.
sj20js@jubiipost.dk
Venlig hilsen
Sarah Jylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet