Jeg er en frisk pige fra marts 1980, som er begyndt at føle mig lidt ensom her i hesteverdnen.
Så jeg leder efter nogle der har lyst til at snakke hest/hund/dyr engang i mellem.
Jeg er i gang med at tage landmandsuddannelsen på hestelinien, som jeg venter færdig febuar 2007. Planen er så at jeg derefter invistere i min egen gård, og starter pensionat/rideskole.
Jeg er ud over at være en meget aktiv person, en person der går meget op i mine dyr, specielt min hund. Jeg interessere mig for dyreadfærd og havde det ikke været for min ordblindhed og dårlige sprogkunnen, var jeg gået i gang med uddannelsen til dyreadfærdsteaupeut.
Jeg har pt. en DV hingst efter BH. Romanchir, Chanell RDH og Logan. Han er fra april 2003, som hvis alt gård efter planen, er en som jeg gerne skal ud og starte noget seriøst dressur på (når den tid nu kommer) Jeg har valgt ikke at købe ridehest, da jeg for det første ikke har råd til det jeg gerne vil have, og fordi jeg kender min fremtidige arbejdsplads nogle år frem, og der vil jeg efter alt sansynlighed, få mit ridebehov dækket.
Jeg er en person som ellers er helt nede på jorden, jeg er ikke rigtig til lange fester og druk, jeg fortrækker at tilbringe min tid sammen med min forlovede og mine dyr.
Jeg synes, at det du beskriver lyder interesant....
jeg er selv 25 år og bor i Hundested i Nordsjælland.
For 2 md siden købte min kæreste og jeg en gård, hvor vi driver hestepension. Jeg har selv 3 heste, en dejlig hund, 2 katte og en (tilløber) kanin.
Tildaglig skriver jeg speciale på KVL.....
Det var lidt om mig!
Hvis det har interesse, så send en mail
Jeg er en pige på 23 og jeg bor i Helsingør. Jeg er ved at være færdig med uddannelsen til køkkenassistent.
Jeg har en oldenborger vallak på 12.
For tiden rider jeg mest skovture, men vil vildt gerne kunne ride noget mere end det, tiden er bar knap.
Jeg kunne vildt godt tænke mig nogle at skrive sammen med da jeg ikke har så mange veninder og dele min interresse med.
Skriv hvis du får lyst!