Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

msn venner, samt ridevenner
Forfatter: 
Dato:  11-08-2004 11:20
hej alle sammen 8-)
jeg er en pige på 17 år om en md. :-D
som søger nogle msn venner eller ridevenner.. jeg kommer fra københavn centrum.. hvor mig og min kæreste lige er flyttet til.. (har lige købt lejlighed på islandsbrygge)
jeg har 2 heste, eller det vil sige den ene har jeg lige købt, så hun kommer (Ace of Diamond) den første sep. hun er lige blevet 3 den 6 august, men jeg venter et halvt år med af ride hende til, fordi hun vokser så meget lige nu og hun ikke er saddelvant eller longevant eller noget som helst.. så der bliver noget af arbejde med.. :-P
jeg ridder seriøst dressur, og har fået undervisning af en beridder nogle gange (i perioder)
men da min hest har været syg i et års tid med mellem rum, har det bare været let dressur og lange ture.. så glæder mig til af komme igang igen.. udover det arbejder jeg og, shopper , som vi piger er så gode til.. og er sammen med min kæreste samt venner.. {>
... hvis det har fanget din interesse så bare tilføj mig til din msn eller skriv.. sweetpusling@hottmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider