Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

pennevenínde på 20-30 år
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 19:46
Jeg er 22 og skal til at begynde på 2. år på hh. Jeg bor på en gård hvor vi har 6 heste. jeg har selv en 7 årig vallal som jeg rider dressur på og lidt spring. Jeg er d1 dommer, men har ambitioner til mere. Jeg går meget op i hestevelfærd og er mange årig medlem af hestens værn.

Jeg er ikke meget for computer og savner en helt almindelig brev penne veninde! Jeg får altid kun rudekuverter...det er ikke noget man tænker: nej hvor spændendne over!

Håber at høre fra dig *S*
0
0
Svar på denne tråd

Penneveninde
Forfatter: 
Dato:  25-07-2004 21:26
vil jeg gerne være. Jeg bliver 22 her i Oktober og har en forkærlighed til Føl. Jeg køber dem fra helt små, nogle gange reseverer jeg dem lige efter fødslen.

Jeg har haft hest siden jeg var 5 og har så haft nogle års pause (17-19).

Jeg vil også helst skrive breve da email kan blive lidt kedelig.

Jeg interreserer mig meget for hestens vælfærd og bruger horsmanship som træning af hestene, jeg rider helst western( er lige begyndt at træne), men dressur har jeg aldrig været den bedste til jeg kan go´dt lide en lang tur i skoven...springning har jeg kun prøvet et par gange, men jeg vil gerne igang med at lære det...jeg har lige reseveret en knabstrupper og er ved at resevere et andet føl. Du kan se billeder på min HN og der er der et link til min hjemmeside

Skriv til mig hvis du er interreseret og så kan du få min adresse
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider