Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Kunne du tænke dig en veninde?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2004 14:20
For så er jeg lige her.

Jeg er en glad pige på 29, som mangler en god ven at skrive sammen med, om livets gode og dårlige sider.

Jeg har en mand og to børn. Du må også gerne have børn.

Jeg har tre ponyer, og rider dressur og gode lange skovture. Du må også gerne have noget med heste at gøre.

Jeg bor lidt uden for Gyrstinge ca. 9 km. fra Ringsted, på et dejligt landsted som vi stille og roligt er ved at sætte i stand.

Skriv endelig på min email, hvis du er intereseret i at høre mere om mig og mit liv og ikke mindst mine heste. :-)

Hilsen Anja
:-)

Sandberg gør det lettere ...
www.sandberg.it

0
0
Svar på denne tråd

PENNEVEN
Forfatter: 
Dato:  17-06-2004 18:26
VI KAN DA GODT SKRIVE SAMMEN DOG MEST PRIVAT SKRIVNING DEN NÆSTE MDR TID PGA FLYTNING SKRIV LIGE PÅ MIN MAIL SÅ SENDER JEG ADRESSE TIL DIG HVIS DU VIL MVH DIANA
0
0
Svar på denne tråd

Skrive sammen???
Forfatter: 
Dato:  17-06-2004 21:58
Hej Anja.
Jeg vil også gerne skrive sammen med dig.
Jeg bor i Sneslev på den anden side af ringsted.
Jeg er snart 31 år, for nylig gift med verdens dejligste mand og gravid i 18. uge.
Vi bor på en lille gård (11 ha) med 2 ponyer, 1 halvstor 2 års, 1 hund, en kat og 2 kalve.
Jeg kunne skrive i timevis men vil gerne lige først vide om du har lyst til at læse...
Mange hilsner Kitt
Håber at høre fra dig...
Skriv på selvadsgaard@os.dk
0
0
Svar på denne tråd

venninder
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 07:57
Hej Anja
så prøver jeg at skrive, jeg vil gerne have dig som vennine, du lyder både frisk og glad, lidt om mig, jeg hedder Tina og er 39 år ung jeg har 2 børn og sammen har vi 1 hest Blackie en dv vallak, farmand kan ikke tåle dyrehår så han må nøjes med billeder og fortællinger fra rideskolen. Vi bor i Rødovre i en lejet lejlighed, mine børn Thor er 14 år og mest til fodbold og lidt til ridning, Mia er 12 år og lever mest på rideskolen og sammen med venninderne.
håber at hører fra dig
mange hilsner fra
Tina Hauxner
e-mail www.tinah@dadlnet.dk
tlf: 36758662 ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider