Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Hejsa allesammen
Forfatter: 
Dato:  13-05-2004 10:43
Hejsa allesammen......
Jeg er en pige på snart 18, som søger nogle piger at skrive med......
Din alder er underordnet....
Det enenste krav er at du interesserer dig for heste ligesom mig:-)

Lidt om mig selv:
Jeg er desværre ikke så heldig at have min egen hest, men jeg rider på en privathest et par gange om ugen... Ja faktisk må jeg ride ligeså tit jeg vil.... Så det er bare DEJLIGT........:-D
Jeg bor i Nordjylland, så det kunne da være dejligt hvis du oz gjorde det, men det er ikke et krav
8-)
Men hvis du nu alligevel skulle bo i Nordjylland kunne vi jo mødes engang måske....... Eller møde hinanden til stævner........

Jeg håber jeg snart hører fra nogle..... Venter spændt på svar.......

Knus Anita
0
0
Svar på denne tråd

Hej Anita.!
Forfatter: 
Dato:  14-05-2004 12:11
Hej...

Jeg kunne godt tænke mig at skrive med dig :-)

Jeg kommer selv fra Jylland og bor på en lille ø som hedder Mors..! Jeg er 15 år gammel og er den heldig ejer af: en fuldblodsblanding på 2 år, en islænderblanding(som jeg er ved at bytte væk, til en traver) og så en lille Shetlænder på 2 år som er til salg.. Snøft...

HVis du er interesseret i at høre mere om mig så er du velkommen til at skrive til mig... HN beskeder(eller hva man nu kan kalde dem) Da jeg nok ikk huske at gå herind igen

8-)

Anne Marie
0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  25-05-2004 15:53
Hejsa Anita..
Sjovt nok syns jeg at jeg du minder lidt om mig.. Jeg har også en privat hest som jeg passer (og må ride alt hvad jeg kan og vil). Jeg blev så lige 18 her for en uge siden, og selv teksten til din præsentation minder lidt om min..
Godt nok bor jeg ikke i Nordjylland, men i midtjylland, men whatever...
Du kan jo altid skrive hvis du er interesseret...:
stjerne_10@hotmail.com
KramZ fra Stella, en heste-tosse som dig.. :-D
At ride er at leve
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider