Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Hai!! Jeg søger en veninde på fyn
Forfatter: 
Dato:  21-01-2004 20:20
hai hai!!
Jeg hedder Kristina og er (næsten) 13 år gammel! jeg søger en sød penneveninde fra fyn at skrive med (på msn, mail og sms) jeg håbede at du havde lyst til at mødes når vi kender hinanden bedre og e.v.t ride sammen!
Jeg har en Frederiksborg hoppe på 160, næsten 7 år og som er meget kærlig! hun er lidt af en "dame" Så hun vil gerne tage styringen! men det elsker jeg hende for!
Her er noget af det jeg søger
Du må være 12-?????
Du skulle helst have en hest at ride
Du skulle gerne kunne sende nogle billeder
Du SKAL bo på fyn
Du skal være ærlig.have humor og DU MÅ IKKE VÆRE LED,SNOBBET ELLER DYRMISHANDLER!!!!!
Og frem for alt skal du være vild med heste!!
;-D
Skriv til mig på msn eller mail...! eller i gæstebogen!
0
0
Svar på denne tråd

dawser med dig
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 21:21
hejsa kristina

jeg kunne skam godt tænke mig at være penneveninde med dig jeg bor i dalum og har en hest der hedder Mr. Gallon.....han er bare jordens dejligste hest og laver næsten aldrig noget af det han ikke må

mit navn er Lene og jeg er godt nok 22 år men derfor kan man jo sagtens få det sjovt sammen ikke sandt..*SS*

nå men i hvertifald hvis du havde lyst kan du jo skrive tilbage til mig og så kan vi tage den derfra...*SS*
0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  31-01-2004 18:44
Tropez.... : Er mr. Gallon en blanding af Oldenborger og pony?? er han 8 år gammel og står i Højby?? jeg har bare haft part på en der hedder det samme, så det er bare derfor..

Hestepige-fyn...jeg vil gerne skrive sammen med dig...: louise_s_c@hotmail.com

Ses

♥MVH Louise♥
Søger job i Odense V
(Kig på min Pæsentation)
♥ godt nytår til alle! ♥

0
0
Svar på denne tråd

ja for delen ej hvor sjovt
Forfatter: 
Dato:  01-02-2004 12:52
hejsa igenner :-D

ja det er han og ja han står i højby og hende jeg har ham sammen med hedder bitten hvis det siger dig noget.
jeg er faktisk lige på vej ud til ham nu sammen med min kæreste så jeg gør det kort men det er fedt at du vil være penneven med mig hvordan vil du så skrive med mig skal det være via mail eller hvordan....men du kan starte med at få min mail så kan du skrive til den....det er lene9c@msn.com..nå men jeg vil smutte glæder mig til at hører fra dig...kramz..*SSS*
0
0
Svar på denne tråd

Tropez
Forfatter: 
Dato:  01-02-2004 20:58
ej, hvor sjovt...det er ham her ikke:

Jo, det er det...jeg har lige haft part på ham før dig. Altså jeg sagde parten op her d 1...

Jeg skriver en mail til dig

♥MVH Louise♥
Søger job i Odense V
(Kig på min Pæsentation)
♥ godt nytår til alle! ♥

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider