Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

veninder-24+(nord)sjælland
Forfatter: 
Dato:  19-01-2004 22:02
Jeg er 26 år og bor pt i helsingør-flytter dog til espergærde til marts el. april sammen med min kæreste.
Jeg er tosset med dyr af alle slags. Har selv to brillespurvepapegøjer. Det vil være en fordel for vores samvær at du nok også interesserer dig for dyr af en slags-ellers får du vist kuller af mig;)

Jeg er til film, spil, råhygge fremfor drukture og teknomusik.

Jeg er tegner, læser bøger, film og bio , dyr, computer, spil, snak, kreative hobbys ( metalflet, lysstøbning osv) ja mangt og meget har min interesse:)

Jeg søger nogen at snakke med og mødes med til en gang hygge hvor vi lige får vendt verdenssituationen og leger hønsegård;)

Skal siges jeg er yderst hesteinteresseret og er igang med at søge part i området så jeg kan få en dosis hest engang imellem:)

Jeg er ryger. Social status ( gift, ugift, børn, hudfarve osv) har ingen betydning.

jeg håber at høre fra dig:)

Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
0
0
Svar på denne tråd

penneven
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 19:05

hej isa

jeg hr læst dit indlæg og jeg synes det passer godt til mig.idet jeg selv savner nogle af skrive sammen med.
lidt om mig.
Jeg hedder elsebeth schuster. Er 28 år gift og har to dejlige drenge på 4 og 7 år.
jeg har ikke selv nogen hest mere med interessen er der stadig, men jeg har en dejlig hund og en kat.

Hvis du synes at jeg er noget for dig så kunne jo skrive sammen og måske mødes.

det er ikke sikeret at min e-mail virker optimalt så er du velkommen til at skrive til mig på følgende adr.

Elsebeth Schuster
Høvevej 4.b
4261 Dalmose (vest sjælland)

eller du kan ringe til mig på
30331821

jeg håber at høre fra dig

hilsen elsebeth
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 19:20
Hej Isa

Jeg hedder Kristina er 25 år og bor i Frederikssund sammen med min kæreste Anders og vores søde lille kat, Sif.

Jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt at skrive med dig og deler også mange af de samme interesser som dig, bla. stor kærlighed til dyrene (heste især) råhygge frem for drukture, og at kagle som høns med veninder i ny og næ ;-)
Udover det holder jeg af naturen og at færdes i den, samt mange andre ting.

Jeg har part på en frieser hoppe der hedder Vicki. Hende er jeg meget glad for. Se evt. min præsentation her på hestenettet. Håber det har vakt din interesse. Du skal være velkommen til at sende mig en mail hvis du vil.

Hilsner fra
Kristina
:-)
0
0
Svar på denne tråd

penneven
Forfatter: 
Dato:  28-01-2004 19:48
hej igen isa!

jeg har nu selv tjekket min e- mail og den fungere ikke så hvis du har lyst til at srive til mig så må du meget gerne skrive et rigtig brev til min adr. eller evt. svare gennem dit eget indlæg.
håber på at du vil skrive til mig

hilsen elsebeth undefined
0
0
Svar på denne tråd

hey elsebeth
Forfatter: 
Dato:  29-01-2004 06:21
Ja jeg skrev ellers til din mail men den har du jo så ikke fået.
Jeg søger ikke så meget en at skrive med men også en at mødes med osv. Ikke en penneven som sådan men en veninde. Og vores geografiske placeringer komplicerer dette noget.
Jeg beklager. men god jagt :)

Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider