Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Halløj!!!! Søger en mailven
Forfatter: 
Dato:  23-11-2003 22:43
Hej med dig/jer.
Jeg er en pige på fra ´85, der søger en nogen lunde seriøs mailven. Du skal være 17 til 22 år, hesteglad og skrive jævnligt.

Jeg har selv en dejlig hoppe på 6 år, Thalia. Hun er fuldblods-araber/knapstrubber med meget gang i. Da jeg købte hende, for 4 år siden, var hun aldrig blevet rørt af et menneske, og var derfor meget sky, men det lykkedes mig at gøre hende tam og tilredet.
Jeg har redet i 14 år, men gør det desværre ikke meget for tiden, p.g.a. 2 store knæoperationer, som selvfølgelig skyldes rideulykker.
Jeg bor sammen med min kat, Miv, og min søde kæreste Thomas på 28 år, i slagelse.
Nå, nok om mig.
Bare du er til at snakke med om alt, så mail mig på: Maria_Lykkegaard4@hotmail.com.

Håber at høre fra dig.

undefined :-P
0
0
Svar på denne tråd

Hej med dig..
Forfatter: 
Dato:  27-11-2003 10:51
Hejsa Maria!

Jeg er en pige på 17 år som desværre ikke selv har hest, men rider en traver og en Dansk Varmblod. Alt i alt har jeg nok redet i 7 år, dels på rideskole og dels hos min tante som har en mini rideskole.

Min familie består af mine forældre og 4 småsøskne. Vi bor i Tjørring ligge tæt på Herning.

Det lyder ikke rart at du har fået foretaget 2 store knæoperationer. Selv har jeg også været ude for en rideulykke hvor jeg var alvorligt syg og var indlagt på Skejby Sygehus (ligger i Aarhus)

Jeg håber at høre fra dig....Skal have time, til orintering går jeg på HHx.

Knus og kram Jeanette
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  06-12-2003 22:49
Hejsa Maria

Jeg er en frisk pige på 18år
Jeg er den lykkelige ejer af 2 heste taco en nordbagger på 12 og beauty en shetlandapony på 4, plus at jeg har en palomino vallak ved navn Sunzet på prøve. Udover dem har vi 4 andre heste som jeg passer hver dag..

Til daglig arbejder jeg i en børnehave.
Ellers bor jeg hjemme ved min mor og far, for jeg har ligr slået op med min kæreste igennem 2år.

Jeg bor på en lille ø der hedder Mors ligger i midt/vest jylland..

Håber det går bedre med dine knæ.

Knus Anja

Unja@ofir.dk
Sms 23356162
Behandel dit dyr, som du selv ønsker at blive behandlet.. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej min ven!
Forfatter: 
Dato:  11-12-2003 16:54
Hej!
Du lyder meget sød.. Du kan skrive til min mail..
Hilsen Mette..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider