Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Pige på 23 søger E-mail veninde
Forfatter: 
Dato:  16-03-2003 19:49
Jeg er en pige på 23 som lige har fundet interessen for heste.
Jeg kunne godt tænke mig nogle flere at maile med.
Om du har heste i forvejen, har redet i mange år eller om du ligesom jeg, lige er startet med at ride, så vil jeg gerne høre fra dig.
Lidt om mig selv, som sagt 23 år, bor sammen med min kæreste, har en hund og går på pædagogseminariet.
Skriv endelig til mig ;-D
Knuzzer fra
Camilla
0
0
Svar på denne tråd

mail-veninde
Forfatter: 
Dato:  20-03-2003 15:03
Hej Camilla

Jeg er ligesom dig en pige på 23, som også ønsker nogle flere at maile med.

Jeg har ikke redet særligt meget de sidste 4 år, da jeg for 2½ år siden købte et føl, og skal først til at ride hende til til efteråret eller foråret næste år.

Jeg bor sammen med min kæreste og er igang med en uddannelse som pantefoged, hvor jeg er færdig om 2½ år.

Hvis du har lyst til at maile lidt frem og tilbage med mig, er du meget velkommen til at sende mig en mail.

Knuzzer fra
Helle
0
0
Svar på denne tråd

Mig???
Forfatter: 
Dato:  20-03-2003 19:11
Hej Camilla!

Jeg vil meget gerne være din mailveninde. Du kan jo læse min præsentation, og se om jeg kunne være interessant og skrive sammen med.

Knus Heidi.
"Rigtige kvinder, dyrker deres heste hver dag!" {>
0
0
Svar på denne tråd

hej camilla...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2003 08:21
Jeg kunne godt tænke mig en mail fra dig.... klik på præsentationen... der står snart sagt alt om hvem jeg er.
0
0
Svar på denne tråd

heste/pædagog pige
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 18:06
hej Camilla. Jeg er en pige på 27 år som bor sammen med min datter på 6 år. Jeg har redet siden jeg var 6 år så man kan vel godt sige at jeg er ved at være øvet. Jeg har en dejlig dressur vallak som jeg satser på skal bære mig op i grand prix klasserne, eller...... lad os nu se.

Udover det arbejder jeg som social og sundheds assistent, men har lige søgt ind på pædagog sem´s nye musik linie. Du skal være meget velkommen til at skrive, hvis det er noget for dig. Vh Christine.
0
0
Svar på denne tråd

Hej Camilla
Forfatter: 
Dato:  23-04-2003 11:54
Hej Camilla

Jeg er ikke lige den første der skriver til dig kan jeg se. Men det er rart at se at der er nogle mennesker på ens egen alder herinde, nogle gange kan jeg godt føle mig lidt gammel.

Jeg er 22 år, og har reddet siden jeg var 5½.
Dog har jeg ikke reddet noget særligt de sidste 4 år, da jeg har studeret. Jeg har dog stadig haft min hest som mine forældre har haft stående, og som min lillebror har reddet for mig. Desværre var jeg nødt til at få hende aflivet i efteråret da hun fik lungeproblemer (snøft!).

Jeg regner med at skulle i gang med at ride igen når jeg er færdig med min uddannelse, jeg savner det virkelig...

mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også være med...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2003 00:41
Hej
Lidt om mig:
Jeg hedder Rikke
25 år
bor på nordsjælland
har hund (og kærste :-D)

Jeg er som dig også forholdsvis hesteny og leder efter en mail-ven eller to, som evt. kunne dele min interesse med mig. Og alle mine heste-sejre og/eller -nederlag. Alle dem jeg har at "snakke heste" med er meget heste-erfarne, så det ville være rart med en på mit eget plan, så man kan få lov at "diskutere" alle de ting de andre "BARE VED", og betragter som halvdumme spørgsmål... :-)

Jeg ville meget gerne høre mere fra dig, så hvis du er interesseret så skriv mig en mail!!!

Venter med spænding.
Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Hej Camilla
Forfatter: 
Dato:  24-06-2003 17:32
Jeg kan også se at der er stor interesse for at skrive med dig, men jeg prøver alligevel.

Jeg er også 23, som du kan se på navnet og på min præsentation kan du læse mere om mig.

Jeg er også fra Næstved!

Min mail er Snackie@ofir.dk

Mange hilsner Maria

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider