Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

islænder rytter
Forfatter: 
Dato:  09-11-2002 11:11
hej jeg er en pige på 17, går lige i øjeblikket på landbrugsskole i høng sammen med min kærste og hans islænder vallak (faxi). en skøn vallak med alle 5 gangarter i orden, min kærste havde ham med hjemme fra island for et år siden, som sin svendeprøve, da han har arbejdet der oppe i et år. og nu her om 4 måneder er så for håbentlig min tur til at se det smukke land, med disse pragtfulde dyr.
når men tilbage til faxi, min kærste og jeg har snart været sammen i et halvt år. hvor jeg samtidig også har haft glæde af at ride på faxi, han er næsten min undtaget på paprierne. for benjamin min kærste gider ikke og ride mere, så det er både mig der betaler og passer faxi. helt i orden med mig :-)
så skulle der være en islænder tosse lige som mig, og i min alders gruppe og lidt op efter, kunne det da være dejligt.
håber i skriver...
0
0
Svar på denne tråd

Re: islænder rytter
Forfatter: 
Dato:  09-11-2002 22:19
Halløj Line!

Jeg elsker ligesom dig islændere over alt på jorden - det er klart "det" bedste Gud har 'lavet' ;-)

Jeg er selv 16 år gammel, går på efterskole i 10. klasse, og har 2 dejlig ismuler :-)En skøn vindfarvet hoppe som hedder Eistla fra Valhal (er efter Blossi frá Kirkjubær) og hendes dejlige hingsteføl fra i år, som hedder Fylkir fra Gildegaarden (er efter Kátur vom Störtal).

Skriv en mail, hvis du har lyst til lidt islænder-snk :-)

-Lise
lise_lise_lise@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider