Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

er der en der ude i rummet??? =)
Forfatter: 
Dato:  17-09-2002 15:32

HeY...

Jeg er en tøs på 14 år, der bor i en by der hedder Ringsted... Jeg har redet siden jeg var 3 år gammel, og er spring rytter...
Jeg har en hest der hedder Balare, eller det vil sige jeg skal købe ham, men har redet ham et stykke tid nu!!! Jeg skal også købe en pony til min lillebror... Det er en der hedder Figaro... En sød lille pinto vallak... =)
Anyway... Jeg rider, går til spring gymnastik, og så træner jeg piger og drenge i spring gymnastik...

Jeg er lige glad med din alder, og om du er dreng eller pige!!! Så bare skriv til mig... Det ville være dejligt hvis du boede i nærheden af Ringsted, så vi kunne ride sammen nogle gange, eller bare sez...

1000 Vrinsk og koldbøtter Sabrina....
:-D

:-Pjeg leder efter en billig combi sadel!!! Skriv til sibbe_pigen@hotmail.com:-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: er der en der ude i rummet??? =)
Forfatter: 
Dato:  18-09-2002 19:10
(y)´hej med dig jeg er en pige på 12 år der har to søde ponyer, hvis du vil skrive sammen med mig så skriv det lige her inde,.....
knusser stephanie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-09-2002 13:50
Det vil jeg da gerne... Fortæl lidt om dig selv... :-D

>o< Lad vær med at mishandle heste & ponye'r... D R sQu fucking syndt for dem!!! {>

:-Pjeg leder efter en billig combi sadel (str 17 "bred") !!! Skriv til sibbe_pigen@hotmail.com:-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-09-2002 20:21
ja jeg hedder stephanie, er 12 år gammel går i 6. klasse i vordingborg.
jeg har to over dejlige ponyer, den ene er en welsh mountein hoppe idun på 23 år hun er virkelig sød....
men det er min anden pony selvfølgelig også basik men vi kalder ham bare basse, og han er en vallak på 5 år og der er tinker i ham. ja det var jo så lidt om mig.
knusser stephanie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider