|
|
| hestefreaks mellem 18-100 |
|
|
hejza boys and girls!
jeg er en tosset tøs på 20 år som godt lige kunne bruge et par mail venner. udseende og køn er ligegyldigt. men du skal interressere dig for heste, og helst også stævner. om det er klub eller elite er underordnet da jeg selv rider på et blandet niveau pga forskellige heste. lidt om mig... jeg hedder jeanette og er bidt af en gal hest. ud over det er jeg i lære som bager.... det er rigtigt. jeg bor i herning omegn. ellers rider jeg næsten i alt min fritid, jeg har min egen hest, men da han er gået på pension. rider jeg for både en avler og en hestehandler, så jeg har næsten altid et udvalg mellem 5 og 10 heste at ride. det er mest dressur jeg rider, men jeg er ved at tage mig sammen til noget spring. jeg har redet siden jeg var 4 år. og på alt fra kold blod til fuldblod. jeg rider middelsvær men skulle da gerne blive bedre.. men jeg går aldrig af vejen for en frisk gallop i skoven. hvis dette fanger så tast løs. vrinsk fra jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: hestefreaks mellem 18-100 |
|
|
Hej jeanette
Det lyder spændende! Jeg selv er en pige på 22 år, oprindeligt fra Herning, men bor nu i Silkeborg. Jeg har part på en fed hest, der hedder Palle. Jeg skal måske starte mit første stævne sidst i september- vil ikke alene afsted når det er først gang
Nåh men vil vide mere om mig kan du jo bare skrive en mail til
Knuz og Krumspring
Heidi
True love doesn´t consist of holding hands - It consist of holding hearts{>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: hestefreaks mellem 18-100 |
|
|
hov glemte lige at skrive min mail: heidibjorn@hotmail.com
True love doesn´t consist of holding hands - It consist of holding hearts{>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet