Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Sød Heste pige søges er det dig ?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2020 16:56

Hejsa Hestepiger.
Her er en sød og rolig fyr på 52 år der hviler i sig selv og ved hvad jeg kan og ikke kan, men er nok også en drengerøv der nok ikke er blevet hele voksen (det får jeg tit at vide)
jeg bor på landet i rolige omgivelser tæt ved skov og strand og tæt på Djurssommerland. jeg er selvstændig og hjemme hver dag.
Har en fortid som Officer i Kamptropperne og pro livvagt/ (PMC) i det meste af verden.

Jeg er både til habit og pæne sko eller overalls og træsko. hver ting til sig tid.


Mine int. motorcykler - drageracing - Motocross- Roadracing/Trackdays- Cykel - hunde og katte - fodbold- Heste - gå ud og spise go mad.



ps. jeg ikke bange for hest da jeg beskåret hest før i tiden men er holdt da jeg ikke kan holde til det. ;-) så ved i det hestepiger.

______________________...__________

 

Jeg kigger efter en sød ungdommelig pige (kvinde) der vil med på en date til at starte med og måske kæreste på sigt.

 

alder har ikke noget betyding for mig.


Du må gerne have Hest og deltage i ridestævner og jeg vil gerne hjælpe dig med din sport.




PS. Nu hvor jeg er kommet af med nogle af mine virksomheder er jeg måske flytbar for den rigtige kvinde.


Da jeg er økonomisk uafhængig fra alting vil jeg holde fri resten af året og begynde til næste år 2021.

 

Jeg bor på Djursland .

knus Kim

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider