Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Spille-venner søges
Forfatter: 
Dato:  05-05-2019 09:29

Venner søges:

Hej, mit navn er Sine, jeg søger nogle nye venner

 

Det kunne især være andre Smegma-entusiaster. Jeg ejer selv en ældre udgave i rustrød, der har fået lidt væskeplamager på bagsædet af min mors bil, hun arbejder med mongoler så hvad kan man gøre, for den kører ok

 

Om mig: Jeg en frisk pige, der synes det er hammerfedt at feste. 3 ting jeg synes er seje: katte, når der er orden i tingene og chips med dip.
Jeg er før kørt 235.000 km for at være sammen med venner, så afstand skal ikke være den begrænsende faktor, så bare skriv eller ring til mig, men der behøver ikke at gå mere end 2 uger til synes jeg. Måske senest d. 12/5.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Du kan evt. kommentere din erfaring med Smegma herunder:

2
0
Svar på denne tråd
 
 Sine mæd g
Forfatter: 
Dato:  05-05-2019 10:29

Hej Signe, jag staver lige dit naun rigtig for dej..

Men kikkede lie :i
Jeg kune osse godt brue nogle venner. Jeg er relativt ny i det dar smekma, men det lyde spænenene. Hvodan plajer du at gøre?

Lit om maj: Jeg er lit ordblid men majet sød. I min fritid kikker jej på fule - birdy berdy nam nam. he he. Tror det hedder ornanitulog
Jeg er rat høj, nesten 180. Kan faktaisk got lide toast og sådan.

Haj Haj, håber snart at vi kan c's

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på spillevenner
Forfatter: 
Dato:  05-05-2019 13:34

Hej Sine,

 

Glad for at se dit indlæg. Jeg er selv en meget udadvendt person, som har interesser inden for samme felt som dig. Meget af min tid bruger jeg på læsning og i skole fordi det er meget vigtigt for mig at få en god karriere - jeg er derfor meget målrettet, og ser gerne, at mine venner også er det.

Jeg håber at vi kan finde ud af noget. Skriv endelig.

 

Mvh Johan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sine ven
Forfatter: 
Dato:  06-05-2019 20:30

hej jeg spiller minecraft tit kan du godt lide minecraft? jeg kan godt lide at passe GODT!!!! på mit hus for der kommer mange creppers og som springer i luften måske ligesom mongolerne din mor arbejder med måske ved ikk jeg kalder spillet mitcraft for jeg kan gøre lige som jeg vil og jeg har lavet mit hus ud af diamant som var svær at få jeg synes det e rflot og jeg vil godt bygge med dig hvis du vil så må du godt være med men du må IKKKEEEEEE tage alt min diamant min papbror Jens lånte engang min bruger og brugte alle mine diamanter mor siger jeg skal være sød mod ham men han er en @!#$ MONGOLLLL!!!!!!!!! nogen gange ligesom dem som din mor arbejder med jeg ved ikke hvad smegma er men i minecraft er der tit magma som brænder heheheh så kan man bare brand zombie heheheheh hahaha dø zombie

jeg vil godt spille smegma med med dig ogs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  08-05-2019 16:50

Hej Sine, jeg hedder Jens V, og jeg er også kæmpe smegma-fan. Jeg har faktisk arvet min bedstefars gamle spil som står herhjemme. Det er godt nok begyndt at lugte lidt.

Udover at spille smegma elsker jeg at ride på min kæphest. Den hedder Bjarne.

Jeg håber vi kan mødes og ride lidt på min kæphest og spille en masse smegma sammen.

Hyggelige hilsner fra Jens V

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smegma svar
Forfatter: 
Dato:  08-05-2019 17:38

Hej med jer venner!

Jeg er så glad for jeres beskeder. Jeg elsker også toast, især med massere af ost. Super nice at i også kan lide at spille.

Jeg vil gerne foreslå at mødes d. 15/5.

Mange Smegma hilsener

Sine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  08-05-2019 17:55

Hej Sine, jeg hedder Jens V, og jeg er også kæmpe smegma-fan. Jeg har faktisk arvet min bedstefars gamle spil som står herhjemme. Det er godt nok begyndt at lugte lidt.

Udover at spille smegma elsker jeg at ride på min kæphest. Den hedder Bjarne. Det er så dejligt nemt med den, jeg kan nemlig ikke så godt lide lange hestehaler, helst korte nemlig.

Jeg håber vi kan mødes og ride lidt på min kæphest og spille en masse smegma sammen.

Hyggelige hilsner fra Jens V

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smegma-spillet
Forfatter: 
Dato:  26-06-2019 14:45
Hej Sine, jeg er også meget interesseret, jeg er selv mejerist og har meget erfaring med selve smegma-fremstillingen, især de ældre mere harske oste. Skriv endelig for et rask spil!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er med!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2020 11:11

Jeg er også meget interreseret.

Mhh Chriller

https://www.wellvita.dk/


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gad meget godt lære dig bedre at kende
Forfatter: 
Dato:  31-01-2020 12:18

Hej Sine, jeg har længe gået og ledt efter en god kammerat at suge et par snitter med en gang i mellem!!! Super fedt du skriver!! :)

 

Vi meget gerne mødes evt. i Washington DC eller måske endda på mt. everest? hvis du vil måske? eller hva?

 

ps. jeg skal nok tage lidt af "det der"(hvid) med hvis du sørger for sedler, kort, OG hakkebræt!!! :D


"Think big, and dont listen to the people who say it cant be done." Brian "Fuck dig" Hansen

0
1
Svar på denne tråd
 
 Dårlig opførsel
Forfatter: 
Dato:  02-04-2020 11:15

Sikke noget mærkeligt noget at skrive Victor S. SKam dig.

-Chriller fra A-kassen


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tænk dig om
Forfatter: 
Dato:  01-05-2020 13:34

håber du sletter dit opslag victor

Chriller/Billeje


.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider