Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Kalder Aalborg/Storvorde området
Forfatter: 
Dato:  05-01-2015 12:45

Hej Nordjyder! :D

 

Jeg har sammen med min kæreste købt et hus i Egense øst for Aalborg, hvilket også har betydet at jeg ikke kender ret mange i området.

 

Til dagligt er jeg igang med specialeskrivning på Aalborg Universitet, og ellers går tiden med istandsætning af hytten herhjemme. :)

 

Det siger næsten sig selv, at når jeg er her på siden, så interesserer jeg mig meget for heste, og har gjort det i mange år. Jeg har ikke egen hest, og søger pt med lys og lygte efter en hest jeg kan ride af og til, men det er ikke let når der ikke er økonomisk overskud til at betale for det. Men jeg interesserer mig også for meget andet. Jeg har spillet violin i mange år, men det er sat lidt på pause efter jeg gik ud af musikskole mv. Ellers, så eeeeelsker jeg god mad, kage og hygge - jeg er nok ikke så meget en "fest-abe" som mange andre, men sparker gerne gang i en god fest i hjemlige omgivelser. ;)

 

Så hvad siger i? :) Er der nogle søde nordjyder derude som jeg bare SKAL lære at kende?? :D

 

Mange hilsner

Mille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider