Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Kom frisk:) Århus N
Forfatter: 
Dato:  11-11-2013 03:46

Ja som overskriften siger kom frisk:)

Det kunne være vildt hyggeligt at lære nogen nye mennesker at kende herinde fra:) sidst jeg havde en bruger herinde var jeg 13:)

Men det kunne være dejligt at få nogen venner men samme interesse som mig selv:) er VILD med heste men har dog ikke min egen lige p.t:) på grund af økonomien:)men savner det meget:(

men er 22år og bor med min kæreste lidt udenfor for århus, her har vi en lille killing ved navn Klunte.Jeg går selv i skole og i fritiden underviserjeg i spring, dressur og hygger med veninderne og kæresten:)

Men venner kan man ikke have for mange af;) Håber at høre fra nogen:)

0
0
Svar på denne tråd

kujshdfjgkh
Forfatter: 
Dato:  13-11-2013 17:57

Jamen halløj, jeg hedder Ann Sofie og bor lige p.t mellem århus og odder. Men pr d 1.3 flytter jeg ind til århus c :-) Jeg rider meeeget i min fritid. Og elsker heste, og ponyer. Er 16år og har redet siden jeg var 9 :)

0
0
Svar på denne tråd

Hej, 21 årig her :-)
Forfatter: 
Dato:  03-12-2013 18:35

Her mellem jul og nytår flytter jeg til Lystrup, sammen med min kæreste. Min hest flytter til Beder d. 27.
Har selv boet 1 år i beder, men det er efterhånden 3 år siden, så kender ikke rigtig nogen i området. Så kunne da være hyggeligt at finde ud af noget :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider