Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

En at tale med...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2012 17:19

Hej alle på HG,

Jeg er en ung og frisk pige på 16 år, jeg rider naturligvis så ofte som muligt.

Nu vil jeg prøve at skrive her, for jeg ved virkelig ikke hvad jeg ellers skal gøre. Jeg føler jeg har brug for en "sparingspartner" en jeg kan skrive med og som lytter (-læser).

Det er af personlige årsager jeg har behov for dette, disse årsager vil jeg selvfølgelig forklare mere om hvis vi aftaler at skrive sammen.

Men jeg kan sige at jeg har været udsat for nogle hesterelateret oplevelser jeg meget gerne havde været foruden.

Jeg "søger" en der måske også har behov for at få "lettet sit hjertet". Jeg håber du vil være fuldstændig fri for fordomme. Jeg søger ikke en ven/veninde på den måde, men en udenforstående person med sin egen mening.

Jeg håber der er nogen der vil høre lidt om mit liv og eventuelt komme med deres erfaring. Du må også meget gerne som før skrevet skrive om dig selv til mig dele deres sorger og glæde :)

Venligst Elise

0
0
Svar på denne tråd

Hi hi elise
Forfatter: 
Dato:  21-11-2012 19:55

Hej Elise

nu er jeg ikke så gammel men jeg har god erfaring med heste og horzemandship med heste jeg har selv 2 heste men den ene kan jeg ikke ride på fordi at hun kun er 78cm høj

men i hvert fald vil jeg gerne høre lidt om dit liv

kh rigca

ps jeg hedder i virkeligheden rigmor

pps jeg har nogle gode opskrifter på let og svær hesteryg guf

0
0
Svar på denne tråd

Vi kan alle
Forfatter: 
Dato:  22-11-2012 12:15

have brug for at få lettet vores hjerter engang imellem... Du skal være meget velkommen til at skrive til mig

Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved

R.I.P. SILLE

0
0
Svar på denne tråd

skriv med mig
Forfatter: 
Dato:  16-12-2012 18:00

du må meget gerne skrive med mig

jeg vil gerne lytte, og svare, hvis du også vil lytte til mig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider