Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

hej alle ride piger
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 21:23

hej alle ridepiger i alderen 10 til 12 år. Jeg hedder Emilie og elsker heste og søger en sød og frisk ride-hygge-veninde. Du behøver ikke have hest men det er bedst hvis du bor i Hillerød/Allerød så vi kan ses rigtig tit. Jeg har en kanin, lulu og en hest, Speedy. Han er rigtig sød og pony-fræk og han kan sagtens tåle at blive nusset af flere end mig.

Vi har også en hund, Figo, men det er mest min fars.

Jeg er 11 år og går i 5. klasse. Ud over heste elsker jeg at tegne, sy, og være sammen med min familie.

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra dig/ jer så vi snart kan hygge og ride sammen.

mange hesteknus fra Emilie

0
0
Svar på denne tråd

Hej jeg vil gerne snakke om det :D
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 03:09

Hej jeg bor i helsinge men har buskort. jeg har manglet nogle at være sammen med da de eneste der ridder i min klasse ikk gider mig. jeg er også 11 men går i 6 klasse. jeg har DESVÆRRE ik nogen pony , for min familie har ikke særligt mange penge. så jeg må nøjes med en gang om ugen på en horsmanship rideskole. jeg har redet siden jeg var 5. er det dig der har lagt en part op af din pony i så faldt havde jeg tænkt på at det kunne værre hyggelidt med en pige på min egen alder.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider