|
|
| folk fra det sønderjyske? |
| Forfatter:  |
Gitte T |
| Dato:  |
22-07-2012 09:42 |
|
da jeg er tilflytter til Kruså (Kiskelund) fra Kolding kender jeg ikke særlig mange mennesker hernede, og syntes det kunne være super hyggeligt at møde nye mennesker lidt tættere på. så jeg tænker om der mon ikke er nogle søde mennesker i relativ nærhed (alt fra aabenraa, sønderborg, gråsten, kruså, bov, padborg, kliplev, tinglev, søborg og så videre tænker jeg ) som kunne have lyst til noget hestesnak, anden snak, eller måske en cafétur? jeg selv er 25, er uddannet faglært landmand, bor sammen med kæresten og vores børn, heste, hunde, katte, kaniner, høns, plus det løse..
mvh. Gitte ..og yh-yh'erne Bine og Milkshake Rytter søges til 3års fjordhoppe nær kruså
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sønderjyde |
|
|
Jamen du ved hvem jeg er Gitte Og jeg bor ude ved Tønder, er også landmand, men det veddu jo også godt 
Sagde Berit:) En gang fjordhest, altid fjordhest  en vallak skal du fortælle en hingst skal du spørge en hoppe skal du diskutere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sønderjylland |
|
|
Jeg er tilflytter til Augustenborg (10 min kørsel fra Sønderborg for næsten et år siden. Jeg er lidt "ældre" - 35 år men ville da synes det var hygeligt med hestesnak eller snak om andet  Men kunne evt lave en eftermiddag hvor man mødtes flere fra "lokal området"
Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder) Nasi frá Dánjalstrøð (islænder) Tranegildes Lakrids (shetlænder) Beer's sir Malthe (irish cob) RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder.. |
Gitte T |
26-07-2012 17:18 |
|
som en super idé jeg er absolut frisk. og alder er ingen hindring  nogen ideer til tid og sted, og mon ikke der er flere der kunne være interesserede?
mvh. Gitte ..og yh-yh'erne Bine og Milkshake Rytter søges til 3års fjordhoppe nær kruså
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmm |
|
|
sted kommer vel an på hvor mange der har lyst til at være med 
Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder) Nasi frá Dánjalstrøð (islænder) Tranegildes Lakrids (shetlænder) Beer's sir Malthe (irish cob) RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| melder mig |
slikglad |
29-07-2012 16:38 |
|
melder mig også på banen jeg bor i bovrup er nok lidt ældre 42 men frisk på lidt heste snak hilsen jette
søger en hest til min datter på 16 år ind til hendes plag er klar til tilridning hun har mange års ridning bag sig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyder... |
Gitte T |
29-07-2012 17:26 |
|
...til vi alligevel er nogle stykker hernede af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er vi virkelig ikke flere?? |
|
|
er lige kommet hjem fra ferie..... men er vi ikke flere fra området som synes det kunne være hyggeligt at mødes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stop - jeg vil også være med |
|
|
Hej Hej Jeg hedder Mie 24 år og blevet heste ejer igen i går. Jeg har dog haft med heste at gøre hele mit liv, haft en haflinger da jeg var mindre og været manager i en stald i USA. Jeg er ikke så stærk i mit leksikonviden om heste, men er dog frisk på en heste snak og møde andre i området, da jeg savner en/flere at ride tur med også. Jeg synes da vi skal finde ud af at mødes, så vi kan se om det er noget for os/hinanden Jeg er åben for ideer. Jeg bor i aabenraa, men har hest på ravnsbjerg, mellem kruså og rinkenæs. Glæder mig til at høre mere! Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu er vi efterhånden mange |
slikglad |
19-08-2012 07:45 |
|
nu er vi vist ved at være så mange at vi kan mødes hvis det er ligger jeg gerne hus til tror jeg bor i centrum af jer alle bovrup hvad siger i til det? skal vi finde en dag hilsen jette
søger en hest til min datter på 16 år ind til hendes plag er klar til tilridning hun har mange års ridning bag sig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da jeg er klar |
|
|
Ja det lyder godt for mig i hvertfald. Jeg tager lige en uge til kreta på lørdag, men ellers har jeg normalt masser af tid. Jeg ved jeg skal arbejde d. 8 september (har 24 timers vagter)men vælg en dato så kommer jeg i hvertfald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
lyder helt super jeg er helt klart med på ideen - hvis bilen ikke lige vælger at holde fri den dag jeg arbejder dagtid på hverdage, men har ferie to uger mere (bortset fra mandag, tirsdag og onsdag i uge 35 ).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder.. |
Gitte T |
20-08-2012 14:17 |
|
da som en fantastisk ide ..nu er jeg godtnok ikke hjemme den næste måneds tid, da min søn skal på OUH og opereres på mandag, men derefter er jeg frisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dato til møde |
|
|
Skal det være en hverdag eller en weekend dag? Jeg overvejer at flytte min hest fra ravnsbjerg. Er der nogen der har nogle gode alternativer til opstaldning i området?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej igen |
slikglad |
06-09-2012 10:40 |
|
hej jeg er åben for forslag og håber folk er hjemme fra ferie igen med frisk halm i skoene til vi skal mødes stiller stadig gerne hus til så kom med en dato hilsen jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
for mig er det helt klart nemmest hvis i weekenden, da jeg ofte har sent fri på hverdage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| idspunkt.T |
Gitte T |
08-09-2012 10:13 |
|
Tja. Jeg er hjemme hele tiden, så jeg kan næsten når som helst.
Mvh Gitte og de 3 hesteskræmsler Bine, Sne og Milkshake
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dato... |
slikglad |
15-09-2012 08:27 |
|
Jeg tænkte nu skal vi have en dato hvad siger i til lørdag den 6 oktober kl 14 hos mig i bovrup send lige en privat besked så sender jeg mit tlf nr til jer. så må vi håbe at datoen passer alle Hilsen Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| andre??? |
|
|
Er der virkelig ikke andre end mig der gerne vil møde op hos Jette(slikglad)den 6.oktober . synes det kunne være hyggeligt at møde flere af jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo da ville gerne |
|
|
jeg kan ikke få det til at virke herinde så den informerer mig omat der bliver skrevet herinde på tråden. Jeg ville hjertens gerne d. 6, men er på arbejde og har 24 timers vagter, så kan jeg ikke. Jeg arbejder hver 2. weeken, men har masser af tid i hverdagene. Jeg er igang med at flytte mine heste så den ene kommer til bolderslev og den anden til tørsbøl ved Anja Markussen, så det skal også lige på plads.. Jeg håber I enten får det hyggeligt d. 6 eller at I måske finder en ny dato hvor jeg også kan være med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
slikglad |
25-09-2012 13:10 |
|
Jeg har bestemt ikke noget mod en anden dato satte den bare for vi havde noget at gå ud fra. foxhunter det er godt nok langt mellem de to steder. men tørsbøl ligger ikke langt her fra hvis det er  hilsen jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sønderjylland |
|
|
Dato kan godt ændres for min skyld, hvis flere så kan komme med. Jeg har dog kun mulighed i weekender eller i uge 42 hvis hverdag. Jeg arbejder hverdage til ihvertfald kl 15:30, men kan næsten aldrig gå før ihvertfald en time senere og af og til senere, så bliver det alt for stressende for mig hverdage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aflyst den 6 oltober |
slikglad |
04-10-2012 18:28 |
|
ja vi aflyser da vi kun blev 2 stk så hvis stadig interesse kom glad men en ny dato 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sønderjyder |
|
|
Hvad med lørdag den 20. eller 27.okt? eller skal vi endnu senere hen for at finde en dato?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også tilflytter |
|
|
Hej alle sammen. Jeg er også tilflytter fra nord jylland og er flyttet til hellevad.. Kender skutte så mange mennesker her nede. Jeg er 29 udd sosu, et dele barn, to ponzer med fem mere på vej. Ene kører pony og en ride pony, to skue ponzer og to minier på 59 cm... Søger lidt nogle og snakke lidt med her nede omkring 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miniekspressen |
|
|
det blev detsværre aldrig til noget med det møde der var tænkt...men jeg er stadig frisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|