Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Hestevenner. 9460 Brovst.
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 17:31

Hejsa.

Jeg søger nogle hesteinteresserede herinde. Jeg bor lidt udenfor Halvrimmen på en ejendom med 6 heste.

Det kunne være dejligt og møde nogle friske hestefolk, har forsøgt flere gange uden held og det kan da ikke passe at der ikke er nogen heromkring som er hesteinteresserede?

Jeg er selv 42 år, og bor sammen med min kæreste Carsten og vores datter Louise på 8. Vi vil gerne have nogen og ride med, vi bor lige op af Ølandskoven. Jeg har hest som kan lånes hvis det er.

Er der slet ikke nogen hestetosser heromkring Brovst og omegn som vil med os på tur eller hvad vi nu kan finde på.

Håber nogen svarer.Venter spændt.

Hilsner fra Lone.

0
0
Svar på denne tråd

Brovst
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 21:03

Hejsa.

Er der slet ingen heromkring som har lyst til og skrive sammen.Så vi kan finde ud af noget med og komme ud og ride? Eller bare hvad vi ellers kan finde på...

Hilsner fra Lone

0
0
Svar på denne tråd

pullepot
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 01:24

hej

hvad med mig

vil du skrive med mig

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  10-06-2012 10:51

Hej

Jeg har godt nok næsten en times kørsel til Brovst. Men tager da gerne sådan en smuttur, for en god ridetur.

Jeg rider på en rolig Quarter. Det eneste problem med ham, er at han går ekstremt langsomt i skridt. Og har derfor svært ved at følges med nogle der skridter hurtigt.

Hvad rider du på?

Helt ny mulighed for at få fantastisk lækkert svinekød, gratis leveret direkte til din hoveddør - uanset hvor du bor.

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

skovtur
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 10:11

Hej. Hvis mænd kan deltage i motionsridningen er jeg med ! Jeg ved ikke lige hvad dine int. med indlægget er, men vi kunne måske være heldige at der meldte sig en lille flok motionsryttere så vi kunne lave en sms kæde for ture her i jammerbugt .Dejligt at se at der er andre store heste der må komme på tur .Jeg rider i forvejen hvor jeg kan og må i jammerbugt.

Mvh. L.

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 12:53

Hmmmmmmm mon trådstarter er taget på ferie????????

Helt ny mulighed for at få fantastisk lækkert svinekød, gratis leveret direkte til din hoveddør - uanset hvor du bor.

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jaaeee
Forfatter: 
Dato:  24-07-2012 22:25

måske!!!!! men jeg har altså også hørt at der er nogle der ikke rider den dag de sadler.

jeg elsker natur og motion-

i samarbejde med min pinto og min ruhår

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  26-07-2012 19:01

Og hvis man venter for længe, er hesten gået

Nå men hvis du er frisk på en ridetur kan vi da bare finde ud af noget sammen.

Hvad rider du på?

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej jenna
Forfatter: 
Dato:  26-07-2012 23:00

kik ind på min præsentation . Ku være du kender rideruten om Vilsted sø eller den fra Løgstør og vil være master ? Ka være jeg kunne lokke 2-4 ridevenner med. Når turister og insekter forsvinder kan jeg nemt lave flere 1-2 eller 3 timers ture . Mvh. Lars.

jeg elsker natur og motion-

i samarbejde med min pinto og min ruhår

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  27-07-2012 07:36

Ruten omkring vilsted sø er ikke god. Man kan kun komme halvvejs omkring, og så samme ved tilbage.

Men mon ikke vi kan finde et smukt sted og ride? Skriver lige til dig. Det er vist nemmere

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

ridetur
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 11:45

Har i set vi arrangere en hygge tur i området ved Poulstrup sø ?
Måske var det noget for jer at komme med til :-)

www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1079990/1079990/

Team Rahmberg
Et hestehold i det Nordjyske

* * *

DV hoppe med dressur potientale sælges

Nu med nye billeder

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider