Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Er der nogen fra Århus?
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 10:46

Hej folkens

Jeg er en glad pige på 20 år, der bor i Århus. Jeg er oprindeligt fra Nordsjælland, men flyttede hertil i december, for at bo sammen med min kæreste, som kommer herfra. Jeg synes Århus er en skøn by og jeg er rigtig glad for at bo her. Det er super dejligt altid at have kæresten i nærheden, men det betyder altså desværre også, at der nu pludselig er rigtig langt hjem til veninderne. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at lære nogle nye søde piger fra Århus-området at kende.

For tiden er jeg jobsøgende, men håber på at finde mig et vikarjob af en art, så jeg har noget at tage mig til her til sommer, inden jeg skal læse videre til september. Jeg bor i Aarhus C i en lille lejlighed sammen med min kæreste. Udover at skrive god bunke jobansøgninger, bruger jeg gerne min tid på at bage og lave mad, og så rider jeg lidt dressur på en sød lille hest et par gange om ugen.

Jeg kan nok godt virke lidt stille og genert overfor fremmede, men det forsvinder altså, når jeg først lærer folk ordentligt at kende. Det jeg leder efter er et par søde piger, der ikke er så langt væk, når lysten melder sig til at hygge, shoppe, gå i biografen, tage i byen, grine, gå på cafe, holde filmaften, drikke drinks, lave mad sammen og hvad vi nu ellers kan finde på :)

Det kunne også være rigtig hyggeligt at mødes nogle stykker, og måske lave noget madklub eller lignende.

Så bor du i nærheden af Århus, er du nogenlunde på min alder og har du plads til en ekstra veninde, så skriv endelig! Jeg glæder mig til at høre fra nogle skønne århusianere

Trine.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Trine
Forfatter: 
Dato:  17-07-2012 18:47

Hej Trine:)

Jeg har læst dit indlæg og kan se mig selv i hvad du skriver.Jeg flyttede til Århus sidste sommer, hvor jeg før boede i Nordjylland. Jeg flyttede sammen med min kæreste her nede og arbejder i Viby. Jeg bor også i lejlighed i Århus C. Som du selv siger er der langt

hjem til veninderne og jeg kender dersværre ikke rigtigt nogle her nede. Så kunne som du også godt tænke mig at lærer nogle nye mennesker og kende. Jeg har lige fået mig en ny hest. En 4 års hoppe som jeg selvfølgelig bruger meget tid på udover kæresten og arbejdet:)Kunne være sjovt hvis vi måske kunne snakke lidt sammen hvis vi nu klikkede:)

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Halløj :D
Forfatter: 
Dato:  17-07-2012 19:24

Jeg kan underligt nok også kende mig selv. ;)

Jeg flyttede til Århus for næsten to år siden, for at flytte sammen med min kæreste. Jeg bor i Århus V, Trillegården. ;)

Jeg kommer oprindelig fra Sønderjylland og er lige fyldt 22.

Jeg kan også virke meget stille og genert, men jeg er nu meget snaksaglig når jeg lære folk at kende. Fordi jeg også er langt væk hjemmefra har jeg heller ikke et stort netværk. Jeg arbejder til daglig på skejby sygehus, som rengøringsassistent!

^(Kan anbefales at søge derind, hvis man gerne vil have et skønt job, med dejlige kollegaer og god løn ) :P

Jeg har en lille traver på 5 år, som jeg rider dressur på, på hyggeplan indtil videre. :P Han står i Hasselager, så der fordriver jeg det meste af min fritid. Derudover kan jeg godt lide hygge, råhygge med god mad, slik og gode film i biograffen eller derhjemme. Jeg er ikke så meget til de vilde fester og bylivet, men jeg kan godt lide at shoppe. :P Men nu ved jeg snart ikke hvad jeg mere skal fortælle, så skriv endelig! :D

Kærlig Hilsen

Charlotte ..

- hende der aldrig troede hun skulle eje en traver..

Nu med Panic Hanover <3

R.I.P Buller - 20.05.10 <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider