Hej folkens
Jeg er en glad pige på 20 år, der bor i Århus. Jeg er oprindeligt fra Nordsjælland, men flyttede hertil i december, for at bo sammen med min kæreste, som kommer herfra. Jeg synes Århus er en skøn by og jeg er rigtig glad for at bo her. Det er super dejligt altid at have kæresten i nærheden, men det betyder altså desværre også, at der nu pludselig er rigtig langt hjem til veninderne. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at lære nogle nye søde piger fra Århus-området at kende.
For tiden er jeg jobsøgende, men håber på at finde mig et vikarjob af en art, så jeg har noget at tage mig til her til sommer, inden jeg skal læse videre til september. Jeg bor i Aarhus C i en lille lejlighed sammen med min kæreste. Udover at skrive god bunke jobansøgninger, bruger jeg gerne min tid på at bage og lave mad, og så rider jeg lidt dressur på en sød lille hest et par gange om ugen.
Jeg kan nok godt virke lidt stille og genert overfor fremmede, men det forsvinder altså, når jeg først lærer folk ordentligt at kende. Det jeg leder efter er et par søde piger, der ikke er så langt væk, når lysten melder sig til at hygge, shoppe, gå i biografen, tage i byen, grine, gå på cafe, holde filmaften, drikke drinks, lave mad sammen og hvad vi nu ellers kan finde på 
Det kunne også være rigtig hyggeligt at mødes nogle stykker, og måske lave noget madklub eller lignende.
Så bor du i nærheden af Århus, er du nogenlunde på min alder og har du plads til en ekstra veninde, så skriv endelig! Jeg glæder mig til at høre fra nogle skønne århusianere